Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä haluaisit ostaa työpaikan kahviosta?

Vierailija
17.03.2012 |

etsin siis kahvioon jotain meneviä tuotteita. mitä olisitte vailla kesken työpäivän?

ehdottakaa kaikkea, mitä tulee mieleen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja makukondomeja.

t toinen nainen

Vierailija
2/26 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikanaan eräässä tehtaassa töissä, ja siellä piti nainen ruokalaa. Hän teki joka aamu itse sämpylöitä ja paistoi niihin kananmunia väliin. Ai vitsi että oli hyviä! Se oli loistavaa että ne ei olleet teollisia vaan hän joka aamu teki taikinan itse. Me kaikki ostettiin niitä ihan hulluna :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muista karppaajat! Eli ainakin pähkinöitä myyntiin!

Vierailija
4/26 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja makukondomeja.

t toinen nainen

ap

Vierailija
5/26 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole ostanut sieltä enää yhtään mitään ainakaan kahteen vuoteen.

Vierailija
6/26 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole ostanut sieltä enää yhtään mitään ainakaan kahteen vuoteen.

Vierailija
7/26 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, eli ainakin tosiaan karppaajille pähkinöitä ja vaikka kuivalihaa. Sitten yksittäin ostettavia hedelmiä ja lisäksi vaikka pikkukipoissa hedelmäsalaattia (jokaisen wannabe-laihduttajan unelmaruokaa). Sitten tosiaan niitä hyviä sämpylöitä, tuoremehua, vissyjä, kahvia, teetä, vesipulloja, suklaapatukoita..

Vierailija
8/26 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meidän suosituin artikkeli on reissari, jonka välissä salaattia, juustoa, kinkkua, siivu pekonia.

Niitä ostaa miehet sekä naiset. Tuhti sämpylä, mutta pitävät siitä, kun vie pahimman nälän. Ova halunneet itse tälläisen sämpylän ja niitä tehdään paljon.

Viime aikoina on suosituksi noussut, myös kertislasiin tehty marjaherkku. Kahden desin kupissa siis kaikenlaisia marjoja; mansikoita,vadelmia,mustikoita,sharonia,pitayhaa ja anananaskirsikoita. Naiset tykkää näistä ja ovat aina tuoreita ja hyvänmakuisia.

Vierailija
9/26 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ciapattaa. Ja inhoan valmissämpylöissä sitä margariinin määrää, en ole koskaan tajunnut pyytää ilman, kai ne tekisi?

Vierailija
10/26 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä raesokerissa säästelty, sellainen oli mukava vetäistä iltapäiväkahvin kanssa.

Tero

Vierailija
11/26 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tätä omalla työpaikalla ehdottanut kahvioon sata kertaa mutta kuulemma ei ole ostajia (?). Sitten on vaan epäterveellisiä suklaapatukoita tarjolla ties miten monta sorttia.

Minulla on työ sellaista että edes joka päivä ei ehdi ruokatauolle (joo joo, tiedän että teoriassa se on aina oikeus pitää koska siitä ei edes makseta, mutta joskus on pakko tehdä ruokis töitä tai sitten ne tehdään illalla kuuuden jälkeen...). Ruokala on auki lyhyen ajan, sitten ruokalinja sulkeutuu ja sen jälkeen kun ehdin syömään (klo 13 jälkeen) niin on vaan se kahvio ja ne SUKLAAPATUKAT, ei siis mitään terveellistä, no pullaa toki on kahvin kanssa.

Näitä siis pitäisi olla:

- proteiinipatukat

- täytetyt täysjyväsämpylät, myös kasvisversio

- terveellistä juotavaa (nektari, smoothie tms)

- xylitolipurkkaa

Vierailija
12/26 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Lautasellinen valmiiksi kuorittuja hedelmiä (esim. omenaa, päärynää, viiirypäleitä, luumua, appelsiinia)

-Kulho, jossa maustamatonta jugurttia ja päällä tuoreita marjoja ja vähän pähkinäsekoitusta

-Salaattia, esim. tonnikala, tomaatti, kurkku, raejuusto ja keitetty kanamuna

Nämä siis sellaisia, joita itse (nainen) mielelläni ostaisin.

Vierailija
13/26 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä itse kaipaisin esim. pähkinöitä tai muuta helposti työpisteellä syötävää välipalaa. Niin ja kortsut olisivat tervetulleita ihan oikeasti. :)

Vierailija
14/26 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mehua ym. ruokatarviketta, ettei tarvi joka työpäivän jälkeen poiketa marketissa.

En ole koskaan käyttänyt työpaikkani kahvilaa.

Vierailija
15/26 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseltään matkasta hätätapauksia varten??

Vierailija
16/26 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli just ruisleipää jonka väliin erilaisia täytteitä, ei pelkkiä pasteijoita tms. Olisi kiva, jos edes yksi tuore olisi gluteeniton/maidoton! Hedelmiä tarjolle, samoin tuoremehua, kiitos. :)

Vierailija
17/26 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitää pukeutua siististi ja kerran olisin tarvinnut sukkahousuja kun tuli paha silmäpako. Jotkut yhdenkoOn mummoruskeat välttäisi. Nenälinoja ja vaikka terveyssiteitä yksittäin voisi olla kanssa.

Vierailija
18/26 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä itse ainakin ostaisin, välipalaksi ja lounaaksikin, jos on kiire päivä. Ja sitten täytetyt ruisleivät, sämpylät ym. oikeilla täytteillä (ei siis mitään kammottavia valmiita majoneesimössöjä).

Vierailija
19/26 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jogurttiin tai rahkaan perustuvia ruokia, joissa olisi jog. tai rahkan lisäksi reilusti hedelmiä tai marjoja ja lisäksi kaurahiutaleita tai mysliä. Siis aika isoja ja ruokaisia annoksia, ei mitään jälkiruokia.

Valmistan sellaisen tällä hetkellä itse itselleni töissä joka päivä, kun meillä ei ole omaa kahvilaa eikä lähikahviloissa ole mitään sellaista.

Vierailija
20/26 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivällä hyviä täytettyjä sämpylöitä, peruspullaa, suklaakakkua