Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketkä teistä olettaa, että teidän lapsi on muiden silmäterä?

Vierailija
17.03.2012 |

Kellä teillä on oletus, että teidän lapsi on muiden silmäterä ja ihailun kohde niin kaupassa, postissa, matkoilla, julkisilla kulkuvälineissä, ystävien luona, jokapaikassa?

Ajatteletteko, että muiden ihmisten mielestä, teidän lapsi on tärkein,ihanin, suloisin, jopa menisi jonkun tyttö/miesystävän edelle suloisuudessaan?

ketkä teistä olettaa ja velvoittaa, että muiden pitäisi tykätä tai hymyillä teidän lapselle?

pakko valaistaa, että muille ihmisile omat rakkaat on tärkeimmät ja oma tyttö/poikaystävä tai lapsi on suloisimmat, eli oma perhe. Muille omat lemmikit on suloisemmat ja silmäterät, ei teidän muiden lapsi.

Vaikka se kuinka tuntuu pahalta, niin ajatelkaa, että ettehän tekään kaikista ihmisistä välitä, miksi muiden pitäis kohdistaa sympatia ja hellyys teidän lapseen? muut kyllä keskittyy ihan omiin läheisiin ja rakkaisiin, eikä teidän lapsenne voi jokapaikassa olla se silmäterä, tai tärkein muille ihmisille. se ei ole mahdollista. eikä se johdu lapsivihasta, vaan muiden omien läheisten rakastamisesta, jota tulee teidänkin lapsen edestä, eli keskittyvät omiin rakkaisiin. ei teidän lapseen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen pari.

Vierailija
2/8 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka saatankin puhua lapsestani ihailevasti ja ylistäen. Onhan hän MINUN lapsi ja MINUN silmäterä. Mutta oletan että jokainen järkevä äiti käyttäytyy ja ajattelee näin omasta lapsestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isovanhempien, kummien, äitipuolensa ja äitipuolensa äidin ja äitipuolensa isoäidin , muutaman ystäväni.

Nämä olen ihan itse huomannut ja lapsen puheistakin havainnut.

Vierailija
4/8 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on muille silmäterä, mutta KAIKKIA lapsia pitää kohdella kauniisti ja ystävällisesti. Mitä menetät, jos esim. jopa hymyilet vieraalle lapselle?

Vierailija
5/8 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olette ystävänne luona, jolla on myöskin lemmikkejä? niin ne eläimet on teidän ystävän silmäteriä ja tärkeimpiä, ei sinun lapsesi mene heidän lemmikkiensä edelle.

Lemmikit on perheenjäseniä ja monilla ihmisillä niitä on ja perheillä myös. Omat lemmikit menee vieraiden kuten ystävienkin lapsien edelle tärkeysjärjestyksessä.

se teidän täytyy muistaa..

Vierailija
6/8 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on muille silmäterä, mutta KAIKKIA lapsia pitää kohdella kauniisti ja ystävällisesti. Mitä menetät, jos esim. jopa hymyilet vieraalle lapselle?

Kaikki lapset on LAPSIA, ihmisen alkuja, joille me aikuiset voidaan olla ystävällisiä vaikka oltaisiin ihan vieraitakin. Ja joskus sen ventovieraan hymy tai kannustava sana voi merkitä sille lapselle tosi tosi paljon.

Vierailija
7/8 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vieraan lapsen sijaan hymyilisin mielummin jonkun lemmikille. ovat kuitenkin paljon suloisempia minun ja monen muunkin silmään.

Sanoppa miksi jonkun ihmisen pitäisi hymyillä vieraan lapselle? onko se joku hymyn aihe? entä jos hymyilen mielummin, kun pääsen kotiin omien rakkaitteni luo? onko se sinun lapseltasi pois.

Kohtelevatko äidit KAIKKIA muita ihmisiä kauniisti ja ystävällisesti???

siinäpä miettimistä, ei voi olettaa kaikkien ihmisten kohtelevan kauniisti ja ystävällisesti teidän kersojanne kohtaan, jos ette itse kohtele muita ihmisiä kohtaan.

Lapsi ei ole syy saada hyvää palvelua tai kohtelua muilta, sen sijaan teidän oma hyvä asenne ja kohtelu muita kohtaan on hyvä syy saada sitä takaisin.

joten lopeta toi itsekkyys!

Vierailija
8/8 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapset on LAPSIA, ihmisen alkuja, joille me aikuiset voidaan olla ystävällisiä vaikka oltaisiin ihan vieraitakin. Ja joskus sen ventovieraan hymy tai kannustava sana voi merkitä sille lapselle tosi tosi paljon.

AP taitaa olla lapsivihaaja. Vastakysymys sulle, tunnetko ketään lasta, joka olisi sinulle silmäterä? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän