Miksi niitä rääkyviä vauvoja pitää saada häihin? itsekästä touhua..
Kyseessä on rakastavaisten häät..ei teidän vauvan rumaääninen konsertti.
Rakastavaiset on suunnitellu upeat omannäköiset häät, jossa ihmiset osaa käyttäytyä. Ihmiset haluaa kuunnella hääseremonian ja keskittyä hääpariin ja heidän onneen.
Jonkun sylivauva on mitäänsanomaton tällaisissa häissä ja huomio ei mene tähän vauvaan vaan hääpariin.
Joillakin äideillä on hirvee hinku viedä omaa haisevaa ja rääkyvää variksen kuulosta pentua sinne häihin. Se ei ole variskonsertti. Varikset rääkyy ihan ulkona ja tuskin hääpari haluaa huomionkipeää rääkyvää räkättiä sinne pitämään shouta.
Kaikki äidit on nii vauvojensa lumoissa, ettei tajua edes vielä ulos, jos metelöi ja häiriköi.
Välillä teidän pikkuvauvojen äitienkin on syytä keskittyä muihin, jos olette häihin tulleet. Jos teille hääpari ei ole tärkeä ja ihana asia, turhaa sinne tekopyhänä tulette ja haette rääkyvällä rumalla vauvallanne huomiota.
teidän vauva ei ole häiden keskipiste ei todellakaan.
se on rumaa ääntä päästävä rääkyvä räkätti, joita muiden ei tarvitse sietää eikä kuunnella.
Nolaatte vaan itsenne ja vauvanne nolaa itsensä. Niin nolon kuulosta variksenrääkymistä ei kuuntele kukaan, eikä tarvitse myös häävieraiden saatikaa parinkaan, joten menkää rääkymään yhdessä ulos, jos ei osaa olla rääkymättä.
Kommentit (52)
joka vaatii yleissivistystä ja ajan hermolla olemista ja jolla on helppo saada mammat raivostumaan? Tähän täytyy varmaan tehdä aika paljon vastauksia itselleen, että ketju pysyy hengissä. On sen verran onneton viritelmä kyllä.
että minun häihin tuotais joukolla rääkyviä kanoja sinne huutamaan :D että anteeksi nyt vaan jos loukkasin jotain mammaa.
ja itsellä on yksi lapsi, enkä siltikään pidä vauvan rääkymisestä ja niimpä en halua ketään vauvaa pilaamaan häätunnelmaakaan.
Nolaatte vaan itsenne ja vauvanne nolaa itsensä. Niin nolon kuulosta variksenrääkymistä ei kuuntele kukaan, eikä tarvitse myös häävieraiden saatikaa parinkaan, joten menkää rääkymään yhdessä ulos, jos ei osaa olla rääkymättä.
Anteeksi mutta "vauvanne nolaa itsensä", mitäs mahdoit tällä tarkoittaa?
Mikään muu avautumisessasi ei kiinnostanut, mutta jos tätä vähän selventäisit :)
vaan suloisen hyvin käyttäytyvän ihanan lapseni.
hyvin tyyni vauva oli ja aina niin iloinen, ei turhia kitissyt.
että kuulostaa niin nololta, rumalta ja rääkyvältä varikselta, että hyi häpeä ja mikä nolo vauva. ilmeetki ni rumia ku rääkyy. NOLO ääni rääkyvillä vauvoilla. ruma sellainen.
mutta ihmettelen kyllä, miksi jotkut tuovat niitä lapsia "näytille" häihin ja muihin juhliin.
Esimerkkinä siskoni,jolla on kaksi suloista tyttöä. Tytöt olivat 3- ja 1-vuotiaat, kun serkkumme meni naimisiin. Oma tyttöni oli 1-vuotias. Serkkumme oli pitkään ollut sinkku ja nyt 40-vuotiaana meni naimisiin. Ei erityisemmin pidä lapsista esim. ei koskaan pidellyt vauvoja sylissään eikä kysellyt lapsista.
Häihin oli kutsuttu koko perhe, niin meidän lapsemme kuin siskoni lapsetkin. Olimme siis häissä koko perheen voimin. Meidän perheemme jäi kirkossa taakse, jotta pääsemme huomaamattomasti ovesta ulos, jos lapsemme saisi päähänsä pitää oman konsertin. Siskoni aivan tyrmistyi ajatuksesta. Eihän kukaan huomaisi hänen suloisia tylleröitään noin takaa. Ja marssi hameenhelmat viuhoen sinne penkkirivistön etupäähän, toiseen riviin. Seremonian alettua tylleröt pitivät kyllä huomion itsessään. Kuului huuteloa, seistiin penkeillä ja tanssittiin sillä käytävällä. Lopulta kitinä yltyi sen verran kovaksi, että siskon mies talutti tylleröt pitkää käytävää pitkin ulos hetkeksi kikatuksen ja höpötyksen saattamana. Meidän ei tarvinnut poistua, vaikka lapsi pari kertaa huudahtikin jotain. Oltiin niin takana, että ääni ei sinne eteen kantanut ja oltaisiin päästy sekunneissa ulos, jos lapsi oikeasti olisi alkanut höpöttää tai huutaa jatkuvalla syötöllä.
Miksi ne lapset ovat vanhemmilleen näyttelykappaleita, joita saa esitellä muulle suvulle (nämäkin tylleröt samanlaisissa prinsessavarustuksissa) välittämättä pätkääkään hääparista? Eikö lapsiperheen kuitenkin kuulu tehdä kaikkensa, jotta päivä on onnistunut juhlakaluille eikä heidän lapsilleen?
Pienillä, huomaavaisilla eleillä saadaan aikaan aika iso muutos. Serkkuni kiitti jälkeenpäin toimintaamme. Ei hän siskolleni mitään negatiivista sanonut eikä siskoni ehkä tänäkään päivänä tajua asiaa. Edelleen marssii eturiviin esittelemään omia ylpeydenaiheitaan. En tajua tällaista toimintaa. Voiko noin itsekäs olla vain siksi, että on ylpeä omista lapsistaan?
muistutukseksi siitä realismista mihin ne omannäköiset prinsessahäät johtaa!
toisten hääjuhliin, joissa pitäisi keskittyä ainoastaan hääpariin. Mutta ei, kunnon av-mamman mielestä minäminäminä ja mun vauva täytyy olla aina ja jokapaikassa keskipisteenä.
Emme todellakaan halunneet, että kirkossa toimitusta häiritsee huutavat tai ympäriinsä juoksevat lapset.
toisten hääjuhliin, joissa pitäisi keskittyä ainoastaan hääpariin. Mutta ei, kunnon av-mamman mielestä minäminäminä ja mun vauva täytyy olla aina ja jokapaikassa keskipisteenä.
Jos hyvän ystävän tai kaverin häät, niin olen tunteella mukana. Jos taas on joku "tuntemattomampi" niin ei mitään väliä. Ei vois vähempää kiinnostaa mikään hääpariin keskittyminen.
Jos hyvän ystävän tai kaverin häät, niin olen tunteella mukana. Jos taas on joku "tuntemattomampi" niin ei mitään väliä. Ei vois vähempää kiinnostaa mikään hääpariin keskittyminen.
variksesi sinne rääkymään? Just just.
Ihan tarkoituksella en viitsi hoitajaa hommata, vaan hoidan itse. Se on menee ykköseksi, ohi hääparin.
Osasit kirjoittaa viestin, jolla sait oikean keskustelun aikaiseksi tästä aiheesta! Näit sen toisen keskustelun, joka taisi jo kuivettua asiallisuuteensa, aloitit aiheen samasta ja ZÄDÄM!!!
Minulla on ollut vähän sitä ongelmaa, että jos aloitan aiheen jostakin KETÄÄN EI KIINNOSTA. Luulen että tällä palstalla olen liian tylsä :D
Susta ap tulee mun guru. Miten voisin seurata sun viestittelyjä täällä, saattaisin oppia jotakin?
T: fani
muista ihmisistä sikiää kanoja ja variksia, mutta oi, teistä tulee OIKEITA LAPSIA! Olettepa taitavia!
tuoreet vanhemmat voi kutsua häihin, kutsussa vaan ilmaistaan että on aikuisten häät. vanhemmat sit päättävät, kiinnostaako ystävät enää pennun tulon jälkeen vaiko ei. vauvan saa aina siksi aikaa vaikka mummilaan hoitoon, että ei se siitä ole kiinni. vaan siitä, että välittääkö ystävistä enää sen jälkeen.
Ihan tarkoituksella en viitsi hoitajaa hommata, vaan hoidan itse. Se on menee ykköseksi, ohi hääparin.
Niinpä. Sellaistako vaihtoehtoa ei ole, että jäisit ihan sen variksesi parhaaksi pois juhlista?
ja imettäkää, niin ei ole mitään pelkoa, että vauva itkisi kesken toimituksen.
kauniisti itseään ilmaiseva morsian ja mahdollisesti tuleva äiti...