14 vuotta omien lasten vaipanvaihtoa
En tiedä mikä tänä aamuna havahdutti tajuamaaan, että olen vaihtanut lasteni vaippoja 14 vuotta. Varmaan kakan haju, joka tarttuu nenäkarvoihin eikä lähde pois unissakaan.
Mä olen niin väsynyt tähän kaikkeen just tänään. Tälle hoitamiselle ja kotiin jumittumiselle ei näy loppua ikinä. Yritän löytää jokaisesta päivästä hyvät asiat, sanoa kiitokset äänen, iloita ihan pienestäkin arjen onnesta, halata rakkaat ihmiseni kun koskaan ei tiedä mikä päivä on viimeinen, mutta tänään on tosi vaikeata. Ei yhtään jaksa olla positiivinen, vaikka ympärillä on koti, mies ja lapset. Mulla on yksinäinen olokin.
Voi kun olisi joku pettyneiden ja väsyneiden äitien ja isien itkumuuri, jonka äärellä saisi vähän aikaa olla ihan marttyyri ja toivoton. Menisin sinne tänään. En jaksa reipastaa itseäni ja muita joka päivä. Haluttaisi vaan itkeä ja mennä peiton alle piiloon kesään asti.
Kommentit (23)
Meillä on vaikeasti kehitysvammainen poika joka on 18-vuotias.Mikä voisi olla rankempaa kuin hoitaa häntä ympäri vuorokauden. Hän on täysin autettava.Meillä haisee ja useasti, koska vatsa toimii yöllä.Kyllä se välillä tuntuu, että ei jaksa, mutta laitokseenkaan emme lastamme anna.En pääse koskaan mihinkään jne. että sellasta meillä.....
Ihanasti tehty oli laittaa hyvä mieli heti kiertämään! Onneks täällä palstalla on myös paljon mukavia mammoja, ja voimme sitten tukea toinen toistamme vuorotellen!
T: 18