Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muistaa lapsen hoitajia jouluna?

17.11.2005 |

Heippa,

Olisiko kellään hyvää ideaa, miten muistaa päiväkodin henkilökuntaa

jouluna?

Haluaisin kiittää lapseni hoitajia kuluneesta vuodesta. Joku pieni ja edullinen ja kiva asia olisi kiva antaa.

-jempula-

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan itse annettu erilaisia kynttilöitä nätisti pakattuna, jouluteetä, erilaisia kauniita karkkipusseja (siis sellaisia joita saa lahjatavara yms liikkeistä) ja joulumausteita.Itse olen varsinkin koulun opettajille yrittänyt antaa jotakin, minkä halutessaan voi syödä tai muuten käyttää, uskon koriste esineitä kertyvän aika paljon ja kun toisen makua ei tiedä.

Vierailija
2/3 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on perheessä lasten hoitaja. Jouluna hukumme kukkiin, suklaaseen, kynttilöihin ja koristeisiin. Senpä vuoksi olemme itse ostaneet esim. viinipullon tai muuta ei niin tavallista, joka kulutetaan eikä jää nurkkiin roikkumaan. Tosin ennen alkoholin antamista täytyy varmistaa, ettei ole esim. eettisiä esteitä, ettei loukkaa ketään. Suklaat koristeet ovat kivoja, mutta kun niitä on paljon, ei enää niin kivaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aikoinani pk:ssa työskenneenä tuli noista lahjoista mieleen seuraavaa ... ainakin omalta osalta miellyttävimmät lahjat olivat ne kaikkein erilaisimmat, esim just viinipullo tai joku lapsen itse tekemä juttu. Myös kynttilät, servetit ja muut oli ihan kivoja. Suklaata tuntu tulevan korvista muutenkin niin se ei niin jouluaikana iskeny, sitä kun muutenkin tulee jouluna joka ikkunasta ja ovesta:) Mutta onhan se antamisen ja saamisen ilo se paras kuitenkin oli siel paketissa sit mitä vaan:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi