Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä vaivaa?

Vierailija
16.03.2012 |

Tällä palstalla huokuu todella negatiivinen ilmapiiri. Miksi naiset jatkuvasti haukkuvat toisiaan, kadehtivat toisiaan ja puhuvat rumasti, vähättelevät toistensa saavutuksia ja elämäntapaa ja kritisoivat toisten valintoja tietämättä niistä mitään sen tarkemmin, kuhan pitää periaatteesta olla aina vastaan ja pilkata toisia ihmisiä! Mistä muusta tämä kertoo kuin omasta henkisestä pahoinvoinnista ja huonosta itsetunnosta.

Tällä palstalla kukaan ei taida säästyä av-mammojen huonolta käytökseltä, milloin haukutaan yksinhuoltajia, milloin eronneita, milloin haukutaan taas ylipainoisia, alipainoisia, sitten vuorossa on taas työttömät, työssäkäyvät, sitten opiskelevat ja toisinaan haukutaan taas lestadiolaisia, muslimeja, kristittyjä. Välillä tullaan avautumaan omasta parisuhteesta, naapurin parisuhteesta, työkavereista. Sitten juorutaan taas toisista, haukutaan päiväkodin työntekijät ja puhutaan omista ystävistäänkin todella ikävään sävyyn ja haukutaan selän takana. Suoranaisia kunnianloukkauksia, törkeää mautonta nimittelyä ja ivaa ja pilkantekoa. Mitä järkeä tässä nyt on?

Menkää nyt vähän itteenne, jos oma maailmankuva on niin suppea että pitää jossain netin palstalla tehtailla aloituksia purkaakseen pahaa oloaan niin sitten tarvii jo hakea ahdistukseen ammattiapua.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan, mutta vastailen kyllä, välillä nätisti, välillä rumemmin. Ja mun vaivat ei kyllä kuulu edes sulle. Ja koska tämä on niin pska palsta, niin miksi edes käyt täällä?

Vierailija
2/21 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan, mutta vastailen kyllä, välillä nätisti, välillä rumemmin. Ja mun vaivat ei kyllä kuulu edes sulle. Ja koska tämä on niin pska palsta, niin miksi edes käyt täällä?

Tyypillinen töykeä ja v-mäinen kommentti. En voi kuin ihmetellä mistä kumpuaa se negatiivisuus ja ylemmyydentunne, joka laittaa aikuisen(?) ihmisen vastailemaan tähän sävyyn.

T. ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan tavallinen päälle kolmekymppinen perheenäiti, hyvä ja kunnollinen. Tämä foorumi on tapa mennä omien rajojensa ulkopuolelle provoamalla ja provosoitumalla. Minua pidettäisiin hulluna jos tekisin niin oikeassa elämässä.

Ennemminkin miettisin, mikä teitä vaivaa, jotka otatte itseenne, loukkaannutte ja pahoitatte mielenne tällaisen anonyymin palstan jutuista? Otatteko te liiankin tosissanne jonkun av-palstan?

Tätä voisi verrata lasten leikkipuistoon. Jos lasken siellä liukumäkeä ja melskaan kiipeilytelineessä, minua pidettäisiin vähintäänkin sekona, vaikka se paikka on siihen tarkoitettu.

Vierailija
4/21 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun netissä on niin helppo kirjoitella nimettömänä ilman että kokis häpeää siitä että jollekin tutulle vois paljastua miten oma elämä on niin säälittävä että oikeesti kokee nautintoa että saa vihoitella kaikkia mahdollisia asioita ja ihmisiä kohtaan, ja että on aikaa lapsellisesti riehua jossain keskustelupalstoilla.

Vierailija
5/21 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette mene muualle jos palstan menininki ei kelpaa?

Kitinänne ei kiinnosta paskan vertaa.

Vierailija
6/21 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tosiaan saa aikuiset ihmiset käyttäytymään nini huonosti ja ala-arvoisesti? Ehkä se jonkun vastaajan ehdottama leikkipuiston liukumäki olisikin parempi vaihtoehto paineiden purkamiselle kun nämä palstat.

Vierailija
7/21 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasistiset provoajat muualle ja jättäkää meidät rauhaa rakastavat perheenäidit tänne keskustelemaan.

Vierailija
8/21 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunsoittajille oma "aikuisten leikkipuisto" jossa saa purkaa paineitaan riehumalla vaikka likumäessä.

Vierailija
9/21 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen töykeä ja v-mäinen kommentti. En voi kuin ihmetellä mistä kumpuaa se negatiivisuus ja ylemmyydentunne, joka laittaa aikuisen(?) ihmisen vastailemaan tähän sävyyn.

T. ohis

ja voit tosiaan ihmetellä ihan vapaasti tätä, ylemmyyttä en tunne, jos yhtään osaat lukea, päin vastoin.

Vierailija
10/21 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan esimerkkinä erilaiset psykoosit ja muut mielenterveysongelmat. Jos kiinnostaa tarkemmin lue esim. aborttibloggarin tarinaa tai psykomamman viestejä. Faktahan on, että tällä palstalla kirjoittelee enimmäkseen mt-ongelmaiset avohoidokit.

Eli aika erilaisilla diagnooseilla täällä ollaan, kiitos vaan kysymästä.

Vierailija
11/21 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nettiin kirjoittelu on todella hyvä ratkaisu ihmisille jotka ovat ahdistuneet ja vaikeuksissa.AP ei taida tietää kuinka vaikea terapiaan on päästä suomessa.Yksityisillekin jotka maksaa todella paljon per tunti saattaa olla vuodenkin jono.

Kaikkea mitä mä edustan on haukuttu tällä palstalla ja mä suon sen heille.

Antakaa palaa ja purkakaa paha tänne ja olkaa kilttejä perheellenne=D

Vierailija
12/21 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä huokuu ihmisten pohjattoman paha olo, sitä puretaan ilkeilyllä. Se on pysäyttävää ja surullista.

Vierailija
13/21 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on ollut tällainen aina, paitsi että provot oli silloin ennen trolleja ja mamuja ei juurikaan haukuttu koska heitä ei niin Suomessa ollut.

Kymmenen vuotta sitten trollaajat ja todenpuhujat mahtuivat av:lle (silloiselle äitien palstalle) hienosti yhdessä meuhkaamaan. Nyt täällä on kukkahattutädit jotka haluavat keskustella nätisti mukavia keskenään ja mikään muu ei palstalle sovi..

Tiedoksi teille, Vauva-lehdellä on muitakin kategorioita kuin av. Menkää sinne keskustelemaan mukavia.

t. vuodesta -99 palstaillut joka trollaili silloin ja provoilee nykyään, toki juttelee myös mukavia..=)

Vierailija
14/21 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on paha olo syystä tai toisesta. On vaan suoltanut samantyylisiä aloituksia tosi monta, ja se jo pilaa palstan hengen?

Vierailija
15/21 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin ovat onnellisia elämässään muutenkaan. Tunnen sen ihmistyypin ja ovat aina katkeria ja tyytymättömiä. Säälittää lähinnä...millaista on elämä jos saa elämäänsä iloa siitä että loukkaa ja ilkeilee?

Vierailija
16/21 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukuista ja vittuilusta, meille asiakaspalvelijoille se on osa normaalia päivää.. Joka päivä löytyy joku jolta vois kysyä että "Mikä sua vaivaa?" Tissiliivikö painaa...

Jos joku ottaa itteensä täälä näistä jutuista, niin ei ehkä kannattais lukea.. :)

Vierailija
17/21 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin ovat onnellisia elämässään muutenkaan. Tunnen sen ihmistyypin ja ovat aina katkeria ja tyytymättömiä. Säälittää lähinnä...millaista on elämä jos saa elämäänsä iloa siitä että loukkaa ja ilkeilee?

minä en ainakaan.

terkuin se tyypillinen vastaaja

Vierailija
18/21 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttis tehdä jotain....

Vierailija
19/21 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pukamat.Paskakin on ollut löysää.

Vierailija
20/21 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisille luulotellaan, että on olemassa rakkautta ja se on ihmeellistä. Täällä sitten kirjoittelee ne, joilla on se rakas, mutta voi kun se ei olekaan vain ruusuilla tanssimista tai ne, jotka ei ole ketään kelpuuttaneet ja luulee, että muilla on paremmin. Haloo, herätkää - se on huijausta koko juttu! Kaikilla on ihan yhtä paska olla! Tää on tätä elämää!