Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkosuomalaiset mammat! Oletteko kaikki naimisissa ulkomaalaisen kanssa?

Vierailija
16.03.2012 |

Eli oletteko päässeet kotimaahanne avioliiton kautta?

t. utelias ulkomaille haluava (tosin naimisissa suomalaisen kanssa)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin mentiin kyllä vasta myöhemmin, työnhaulla alkoi Mun elämäni täällä.

Vierailija
2/24 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eika ole lapsiakaan, joten en taida kuulua ap:n tarkoittamiin henkiloihin. Asun joka tapauksessa Iranissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ollaan asuttu sekä Suomessa että ulkomailla. Miehen työn takia aikoinaan lähdettiin.

Vierailija
4/24 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eika ole lapsiakaan, joten en taida kuulua ap:n tarkoittamiin henkiloihin. Asun joka tapauksessa Iranissa.

Miten sen ottaa. Ilmeisesti olet sinne kuitenkin miehen perässä mennyt.

Vierailija
5/24 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mentaliteetti jo näin pienen näytteen perusteella vaikuttaa niin perisuomalaiselta, että et voi missään muualla olla yhtä onnellinen (siis onneton).

Suomalaisen kanssa olen naimisissa ja asumme ulkomailla vain ja ainoastaan hänen työnsä takia. Onneksi se on tilapäistä ja pääsemme pian takaisin Suomeen, toivottavasti loppuiäksi.

Miksi muuten haluaisit asua ulkomailla? Ihan samaa se arki on joka paikassa, paitsi alussa uudessa maassa se on monin tavoin hankalampaa.

Vierailija
6/24 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänen työnsä vuoksi täällä ollaan. Komennus on muuttunut aika päiviä sitten paikalliseen soppariin ja Suomeen paluuta ei edes mietitä. Asiat on sen verran hyvin.

Vierailija
7/24 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tullut miehen avulla. Yksi lapsi.

Vierailija
8/24 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin alunperin Au pairiksi ja siltä reissulta löytyi mies. Asuttiin useampi vuosi suomessa ja vasta muutettiin miehen kotimaaahan.

Vierailija
9/24 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olin asunut täällä jo muutaman vuoden, ennenkuin löytyi. Niin, ja lukion jälkeiset opiskelut ovat kaikki suoritettu ulkomailla.

Vierailija
10/24 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minun työn takia/ansiosta olemme ulkomailla, jo 14. vuosi menossa.

Vierailija
11/24 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin pääsee tänne asumaan ilman avioliittoakin kun kerran EU:ssa ollaan. Muutin tänne töihin kun koulut oli Suomessa käyty loppuun, jossain vaiheessa mentiin sitten naimisiin.

Vierailija
12/24 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan suomalainen mies mulla.

Maisterinpaperit saatuaan jäi työttömäksi, eikä oman alan töitä oikein ollut. Huvikseen pisti paperit tohtorinkoulutusohjelmaan Itävaltaan ja sillä tiellä ollaan. Pakattiin kimpsut ja kampsut ja kolmen lapsen kanssa muutettiin. Nyt on vimppa vuosi menossa ja mietitään et mitäs nyt. Lapset oli muutettaessa alle kouluikäisiä( tosin vanhin aloitti ekaluokan melkein samantein), nyt kolmannella ja ensimmäisellä luokalla täällä.

Vierailija
13/24 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies. Muutettiin vaan ulkomaille ihan huvikseen ja irtisanouduttiin Suomessa töistä. Kohta ollaan 3 vuotta asuttu ja varmaan vuoden päästä takaisin Suomeen.

Vierailija
14/24 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muutin itse ulkomaille ennen kuin tapasin mieheni emmekä asu hänen kotimaassaan

Vierailija
15/24 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oletteko päässeet kotimaahanne avioliiton kautta? t. utelias ulkomaille haluava (tosin naimisissa suomalaisen kanssa)

Mina olen ulkomailla koska a) opiskelin ulkomailla ja b) sain taalta koulutustani vastaavan, erittain hyvapalkkaisen tyon. Ja kylla, minulla on ulkomaalainen mies, mutta en suinkaan ole taalla "avioliiton kautta" vaan ihan omista syistani, avioliitto tuli myohemmin. Ihmettelen myos vahan ihmisia jotka haluavat "ulkomaille" noin yleensa, mita haluat ulkomailla _tehda_ ja mihin maahan oikein haluat? Ulkomaitakin on niin monenlaisia, olla kotiaitina Mosambikissa on aika erilainen elama kuin uranaisena New Yorkissa, ihan noin vaan esimerkkina...

Vierailija
16/24 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on suomalainen. Tuttavapiirissämme on useampi saman suurkaupungin ympäristössä asuva pariskunta, jonka molemmat osapuolet ovat suomalaisia.

Vierailija
17/24 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä päätettiin lähteä, mulla oli työpaikka tiedossa. Mies oli pari vuotta kotona, sitten löysi töitä myös. Kohta 15 vuotta ollaan oltu maailmalla.

Vierailija
18/24 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen kanssa olen naimisissa ja asumme ulkomailla vain ja ainoastaan hänen työnsä takia. Onneksi se on tilapäistä ja pääsemme pian takaisin Suomeen, toivottavasti loppuiäksi.

Miksi muuten haluaisit asua ulkomailla? Ihan samaa se arki on joka paikassa, paitsi alussa uudessa maassa se on monin tavoin hankalampaa.

Vierailija
19/24 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa täkäläisen miehen kanssa, mutta en "päässyt maahan avioliiton kautta" :D Olin täällä ihan töissä monta vuotta ennen kuin tapasin miestäni. Kotimaani on EU:n alueella joten tänne pääsee jokainen suomalainen halutessaan, ei ole pakko mennä naimisiin.

Vierailija
20/24 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai ihan yllättäen töitä ulkomailta lyhyellä varoitusajalla, mutta oli helppo lähteä, koska itse olen kotona lasten kanssa (pienin kohta 1 v). Tänne varmaan jäädään, on sen verran hyvin asiat nyt ja mullekin töitä täällä tarjolla yllin kyllin, kun lapset vähän tosta kasvaa. Viihdytään erinomaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi