Kampaajat! Oletteko huomanneet jo työssännekin ilmiön
että naiset eivät enää tahdo värjätä tukkaansa?
Luulisi, että työt vähenevät rajusti tuon värjäämättömyystrendin takia. Ainakin omassa tuttavapiirissäni ei oikeastaan enää kukaan värjää tukkaansa. Vielä 5 vuota sitten kaikki värjäsivät, monta kertaa vuodessa.
Kommentit (26)
värjäsin teinarina vuosia hiukseni mustiksi. Sitten erään kerran pääni turposi palloksi ja näytin todellakin klingonilta.
Sitä enne olin jo ihmetellyt paranematonta haavaa korvalehdessä.
varasin samantien ajan ihotautilääkäriltä, ja vastaukseksi löytyi allergisuus yllämainittuun fenyleenidiamiineihin.
Sain nivaskan papereita mukaani, ja niissä sanottiin,että aine on yksi yleisimmistä allergeeneista.kaikki katsomani normaalit kaupan hiusvärit sisältävät tuota (paitsi luonnonhenna)
Nämä allergiatapaukset, joissa pää on turvonnut jne, on aina värjätty hiukset tummiksi.
tunkea päähänsä myrkyllisiä kemikaaleja.
edelleen värjäillään hiuksia.
värjäävät (siis jotka painiskelee terveyskysymysten parissa...en kyllä ymmärrä miksi)
Värjäsin viikko sitten itse sellaisella uudella vaahtoavalla kestovärillä.
Nyt on naamassa näppylöitä ja näyttää turvonneelta. Pitäisköhän ottaa jotain allergialääkettä??
värjää mutta kyllä tosiaan yli 25v alkaa käyttämään omia aivojaan ja irrottautua tuosta kierteestä
Mäkin alan varmaan käyttämään omia aivojani sitten kun ulkonäkö on joka tapauksessa menneen talven lumia. Tosin ei ollut mun kohdalla ajankohtaista vielä 25-veenä, eikä edes nyt 10 vuotta myöhemmin.
terveisin kauniin harmahtava suomalaisnainen
Eli ei ole mikään "vanhenemisjuttu".
En ole ap, mutta oli pakko tätä kommentoida, sillä tämä kuvitelma ei vaan todellakaan pidä paikkaansa.