Mulla menee hermot Emmerdalen papin ex-heilan kanssa!!
Ja toinen on se Natashan aviomies :D
Vaikkakin Emmerdale on kaikkien aikojen paras sarja!! Mulla se menee nyt tallennukseen.
Kommentit (21)
Se Faye on käsittämättömän kaunis nainen! Natasha näyttää sen undulaatin rinnalla ihan vanhalta kaarnalta ;)
Se Faye on käsittämättömän kaunis nainen! Natasha näyttää sen undulaatin rinnalla ihan vanhalta kaarnalta ;)
Fayen leuka on ihan outo...se liikkuu jotenkin ihan oudosti, kun se puhuu. Ja Sally on todellakin RASITTAVA!!!
ja yhtä ärsyttävä oli siinäkin :)
-3-
Nathan on aika söde joo. Se farmille muuttanu kloppi on siitä koulusarjasta puolipahis, hassua kattoa siitä emmessä :) Minusta Mark on namu ja se uus farmari! Ai niin, iki-ihana Carl King!
mielestä Marlon on suloinen ja hauska. Ihan väärinymmärretty ja turhaan kiusattu kaveri. Oikein harmitti, kun ne sen pakotti anelemaan anteeksi koppavalta Moiralta!! Olisin voinut kyllä lohduttaa Marlonia Donnan teon jälkeen ;)
Carl King!
Carlilla on valtava seksivetovoima keskenään.
Carl King!
Carlilla on valtava seksivetovoima keskenään.
Eli Chastityn?
vai chasin?
Dinglejen naiset sekaisin ;))
vai chasin?
Dinglejen naiset sekaisin ;))
heti oikomassa :D
toi natashan mies on ihme kurttunaama, ja muistuttaa liikaa kauniita ja rohkeita. voisvat nuo tyypit häipyy sarjasta.
isä dingle,lisa,chastity,cain ja marlon!
Kohta Natashan mies häipyy sarjasta. Kerronko miten?
Mihin Donna katosi? Entä mitä tapahtui Andylle?
Muuten pännisi liikaa Ashleyn ex.
Donna ja Marlon erosivat sen toisen poliisin takia. Donna muutti eri paikkakunnalle.
Andy sai hermoromahduksen. Toipui aikansa ja meni sitten niille uusille tyypeille töihin.
Aaron voisi mun puolestä häipyä. Ärrrsyttävä! Oikein tyypillinen englantilainen jalkapallohuligaani ja rettelöitsijä.
Haluatteko tietää Aaronista paljastuksen?
Haluatteko tietää Aaronista paljastuksen?
kun yrittää pilata Leylan ja Davidin suhteen! :(
ihana aloitus tän päivän tyhmien viestien joukossa. Vaikka en oo koskaan emmerdalea kattonukaan :D