Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyminen atooppisen ihon kanssa

Vierailija
16.03.2012 |

Kuinka selvitä päivästä toiseen kun iho on kasvoista kamalan näköinen ja töissä sekä muualla ihmisten ilmoilla on oltava? Häpeä ulkonäöstä on kamala, vaikka tiedänhän minä ettei ihminen voi sairauksiaan valita. Raskauden vuoksi hoitomuodot ovat hyvin rajalliset, normaalioloissa tilanne olisikin varmaan jo helpottanut. Nyt koko raskausaika on ollut yhtä helvettiä. Häpeän tilannetta töissä, parisuhde kärsii, koska ajattelen, että miehenikään ei voi rakastaa tämän näköistä naista.. Tilanne itsetuntoni kanssa pahenee päivä päivältä enkä todellakaan tiedä miten jaksan seuraavaa päivää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/4 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi kun katsot peiliin niin koeta katsoa kauniita silmiäsi ja hiuksiasi jotka laitat hyvin jne. Niin minä ainakin teen koska en ole mikään "kaunokainen". Keskityn hyviin puoliini.

Toisekseen meillä atooppisesta ihosta kärsivä lapsi saa tosi ison avun suolavesikääreistä. Eli keitellään litra vettä ja lisätään siihen 2 tl lisäaineetonta suolaa (esim. karkea merisuola). Jäähdytetään. Laitetaan puhtaalle iholle paksusti rasvaa ja liuokseen kastellut lakanasta revityt taitokset. Sidotaan kiinni lakanasta revityillä kaistaleilla. Annetaan olla paikallaan reilu 2 tuntia. Auttaa meillä.

Jaksuja ap:lle. Toivottavasti ihottuma helpottaa pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi kun katsot peiliin niin koeta katsoa kauniita silmiäsi ja hiuksiasi jotka laitat hyvin jne.

en ole ap, mutta mua alkoi atoopikkona naurattamaan tämä, koska mulla ainakin talvella nimen omaan silmän ympärykset punoittaa ja kutisee ja ei toivoakaan, että voisin saada ne kauniiksi meikkaamalla. Vasta eräs lääkäri kyseli minun nukkumisistani ja viittasi samassa silmiini. Naurahtaahan siinä piti. Aika paljon saan katseita ja joskus näytän jopa siltä, että silmään olisi tintattu. Niin ovat punaiset. Ja varsinkin jos päälle pistää meikkiä, efekti on pettämätön. "Aina saa kärsiä ja hävetä" -mental wear

Varmaan neuvolan tätikin katsoo vähän epäillen. Mutta ei tälle asialle mitään juurikaan voi. Asian kanssa on vaan pakko elää. Ajattelen nykyään niin, että jos joku tulee oikein iholle ja ihmettelee ääneen, niin kerron asiasta suoraan. Muuten otan inhottavat katseet vastaan. Elämä on.

Vierailija
4/4 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä kortisonikaan auta pahimpiin ihottumiin? Mulla menee parin päivän "kuurilla" ohi ihottumat. Tosin mulla taitaa olla aika lievästi atooppinen iho.

Tsemppiä vaan! Toivottavasti ei kauheen kivuliaalta tunnu ihottumat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän