TAMMIKUISTEN torstai pino..
en löytänyt meidän torstai pinoa.. =)
en olekkaan pitkää aikaa tänne kirjotellu =/ lukenut kyllä olen joka päivä!
onko teillä muilla ollut menkkamaista kipua ja alaselän vihlontaa?!
mistähän johtuu? supistuksiako? =D
mulla ei ole aikasemmin ollu suppareita!
vihdoinkin on hiukan talvisempi sää =) mittari näyttää -3.6 =P
omaan napaan ei mitää uutta! paitsi tuota menkkakipua..
vauva liikkuu ehkä hiukan vähemmän ku tila käy ahtaaksi, mutta kyllä siellä liikettä on =) hikkakin vauvalla on lähes joka päivä ja monta kertaa..
en millään malttaisi odottaa seuraavaa neuvolaa joka on vasta 1.12 =/ 3.päivä oli neuvola ja kaikki oli hyvin =) sf-mitta oli 30.
aika sekava tästä kirjotuksest tuli ja hiukka suppea, mut väsymys painaa =( taidan kömpiä tuonne peiton alle!!!
iloista aamua kaikille!
nekkuli ja " elmeri" 31+6
Kommentit (2)
palataan huomenna asiaan..
lettis73 32+6
Viime yö oli kauhee..supisteli kokoajan..ei kipeesti mutta masu oli pinkeenä..vauveli liikkui kokoajan ja sit oli kaupan päälle vielä ilmavaivoja...oli siinä sellanen yhdistelmä et ei tarvinut paljon nukkua.Jos olisin ollút ensi synnyttäjä olisin varmaan lähtenyt jo sairaalaan...tänään oli sit aamulla neuvola..kaikki ok,paineet ja pissa .sf-mitta oli 29,5 cm.Vauva on jo kuulemma hieman laskeutunut alaspäin joten hankala kuulemma mitata...ja tosta laskeutumisesta kuulemma saattaa johtua luo lisääntyneet supistuket..terkka sanoi et yritä nyt vielä 2-3 viikkoo pitää vauveli masussa..pariviikon päästä olis viikkoja 35...kuten olen jo aiemmin kertoillut niin esikoinen syntyi 36+0 Saa nähä eihän näitä voi tietää milloin syntyy ,vaikka menis yliajalle.Piti sit käydä ostaan uus toppatakki..ei mennyt mikään kiinni..ja ei viitti takki auki reikistellä...tulee vielä rintatulehdus..Pitää tänään ottaa rennosti makoilla ja lueskella ja tietty juoda paljon josko nuo supparitkin rauhoittuis..toivotaan näin..ainakin nyt tuntuu jo hieman helpottavan..vauveli oli tavallista enempi liikekannalla...möyrys ja potki mietin sit sitäkin että jos tuo liikkuminen aiheutti niitä supistuksia enemmän.toisaalta jos masu ei toimi kunnolla niin sekin lisää supistelua..en tiiä..