Mies pitää paperitoppuraa
Meneekö tää hygienia-hysterian puolelle: mun mies taittelee vessapaperia alushousuihinsa, jotta ne eivät ala haista päivän mittaan. Ja siis vaihtaa paperin useamman kerran päivässä.
Tää alkoi viime kesänä, kun miehen työpaikalle tuli yksi äijä, jonka pallihiki haisi kuulemma koko ajan. Mies sanoi että ei ollut tajunnut ennen, kuinka pahalta pallihiki haisee!
Mulle on kyllä tullut jotain homojuttujakin mieleen tästä. Eikä mieheni jalkoväli minusta ole koskaan haissut. Mulla on olo, että tässä on joku siisteys-neuroosi tai jopa homohomma taustalla.. Vai pitäisikö olla tyytyväinen miehen siisteydestä?
Kommentit (22)
Kunnon alapääsuihkun luulisi tepsivän hajuun kuin hajuun!!
Yököttää tuollaiset papereiden kanssa tuhraavat tyypit, jäk!
Mä muistan kuulleeni että jotkut pitää tuommoista vähän niinkuin hätävarana, jos on maha löysällä. Mutta en kyllä hajun takia ole kuullut pidettävän. On tuo vähän erikoista.
Mun ukon pallihiki haisee koko ajan, tai ei hiki vaan sellainen limakalvon haju. Kuvottavaa!
sun miehelle talkkia ja ohjeista se ripoottelemaan sitä haaroihinsa.
No ihan selvää hinttailuahan tuollainen pallihien haistelu on. Puutu asiaan niin ehkä voit pelastaa liittonne.
sun miehelle talkkia ja ohjeista se ripoottelemaan sitä haaroihinsa.
Ihan hyvä neuvo, jos ei liity mitään muuta kuin hygieniajuttu. Mut kuten ap sanoi, taustalla on todennäköisesti homohomma. Siihen ei talkit tepsi.
Mutta tekeekö kenenkään muun mies näin. Mua tämä ihmetyttää. Erityisesti se, että tämä lähti toisen miehen hajusta.
Eihän miehiltä edes erity mitään valkovuotoa tms että olisi aiheellista.
Se limakalvon haju tunnetaan nimellä pallivaha ainakin meillä päin.
Oletteko kokeilleet sellaista että
Miksei käsisuihkulla pese alapäätä? Parenpi niin.
Voisiko pestä useammin ja talkita kassit? En ole tuollaiseen törmännyt
Olisiko joku suolistotulehdus, valuu limaa?
Lääkäriin.
Tulehdus tai sukupuolitauti, jos haisevaa eritettä jatkuvasti tulee. yök.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö tää hygienia-hysterian puolelle: mun mies taittelee vessapaperia alushousuihinsa, jotta ne eivät ala haista päivän mittaan. Ja siis vaihtaa paperin useamman kerran päivässä.
Tää alkoi viime kesänä, kun miehen työpaikalle tuli yksi äijä, jonka pallihiki haisi kuulemma koko ajan. Mies sanoi että ei ollut tajunnut ennen, kuinka pahalta pallihiki haisee!
Mulle on kyllä tullut jotain homojuttujakin mieleen tästä. Eikä mieheni jalkoväli minusta ole koskaan haissut. Mulla on olo, että tässä on joku siisteys-neuroosi tai jopa homohomma taustalla.. Vai pitäisikö olla tyytyväinen miehen siisteydestä?
Ihan käytännön neuvona voisit vinkata sille ukollesi, että suihkussa sopii käydä muulloinkin kuin jouluisin.
Pallihiki on pallihikeä, mutta kyllä se yleinen hikoilu on aika hitosti pahemmalta haisee. Ja ennenkaikkea voimakkaammin.
Ja kun nyt näin paljon vaivaa on nähty, että ihan Porvoosta asti tullaan kirjoittamaan, niin tärkeä huomio:
Tiedätkö onko miehesi työpaikalla tarjottu lounaalla jauhenlihaa?
Jos on, olisiko mahdollista ettei sitä ole riittävästi esikäsitelty eli pesty kunnolla?
Pesemätön jauhenliha on monellakin tapaa vaarallista, saattaa aiheuttaa mm homoseksuaalista käyttäytymistä!
Toisaalta, jos vain työkaverin kanssa vähän nuuskutellaan pallihikipapereita ja siinä sivussa hiukan telakoidutaan, niin kysehän on vain astetta syvemmästä työtoveruudesta, sellaisella miehekkäällä latinotavalla. Ei missään tapauksessa mitään homoa siinä hommassa.
Mä kuvittelin otsikon peristeella, että tunkee paperia housuihinsa, jotta pullottais enemmän.
Oletko ap kokeillut sellaista että teet
kuinka joku voi tietää miltä limakalvo haisee?