Lue keskustelun säännöt.
Yhdistelmänimet. Miksi?
16.03.2012 |
Miksi ihmeessä otatte yhdistelmänimen esim. kaksi nen-nen-nimeä? Heikkinen-Saarinen? Kuulostaako se oikeasti hyvältä jonkin korvaan?
Kommentit (2)
Aloin miettiä omaa ja miehen sukunimeä yhdessä, huhhuh... En ottaisi. Kuulostaa typerältä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuvittele esimerkiksi näin:
Marja-Terttu Tiina-Liisa Virtanen-Nieminen
Kiva täyttää virallisia lomakkeita yms:)