Olen laihtunut 3.5kg kuukaudessa.
Kuulostaako laihtumistahti hyvältä ja "terveeltä"?
Olen nimittäin kuullut, että nopeasti lähteneet kilot tulevat nopeasti takaisinkin, mutta eiväthän ne silloin tule, jos ei laihdutuksen päätteeksi palaa vanhoihin tottumuksiin.
Mun laihtuminen on tapahtunut pääasiassa ruokavaliota järkeistämällä. Liikuntana on ollut reippaat kävelylenkit 2-3krt/vko, reilu tunti kerrallaan. Tarkoitus ottaa jumppaa ohjelmaan, kunhan kiloja saa ensin pois.
Tällä tahdilla taidan saada kesään mennessä vielä monta kiloa pois. 5-7?
Onnellinen olo, että olen vihdoin saanut tehtyä plösölle olotilalleni jotain! On niin helppo aikoa ja aikoa, mutta toteutus on aina jäänyt.
Kommentit (8)
Eikä tuo tahti kuulosta liian hurjalta, että sen perusteella voisi ennakoida jotain epäonnistumista. Päinvastoin, olet ollut sinnikäs ja tekemäsi tapamuutos kuulostaa fiksulta ja realistiselta. Enjoy! :)
Mulla on aina "puntaripäivä" näin perjantaisin ja jännitys aina kihelmöi mahanpohjassa, kun nousen vaa'alle. Kun itse tietää, että on taas viikon tehnyt töitä tämän eteen.
Tän homman myötä olen opetellut siihenkin, ettei viikonlopun tarvitse merkitä posketonta mässäämistä, vaan viikonlopun päivät on päiviä muiden joukossa ja "herkku" voi olla pullasiivu sunnuntai-kahvin kanssa. Tai myslipatukka lauantai-iltana telkkaria katsoessa.
Ap
Uutta en olekaan vielä hoksannut laskea. Pitääpä käydä laskemassa tämän aamun lukemilla... :)
Ap
Lievän ylipainon puolella siis vielä mennään!
Mutta vain hetki enää... ;)
Kuulostaa tosi hyvälle. Mulla olis toiveina myös painonpudotus, mutta en vaan saa itsestäni niin paljon irti, että saisin mitään tehtyä.
Kuulostaa tosi hyvälle. Mulla olis toiveina myös painonpudotus, mutta en vaan saa itsestäni niin paljon irti, että saisin mitään tehtyä.
Mulla sama tilanne, kateellisena luen tällaisia tilityksiä... :D Toki kaikki kunnia ap:lle!
Miten me luuserit saataisiin ryhtiliike tehtyä... Mulla ois pudotettavana sellaset 6 kg.
Eräs päivä vain päätin siirtää suunnitelmat teoiksi. Päivä kerrallaan tässä on menty : välillä tsemppi on parempi kuin jonakin toisena päivänä, mutta huonompana päivänä voi päättää, että huomenna otan homman taas tosissani. :)
Mitään erityistä tavoitepainoa mulla ei ole, mutta ehkä noin 6-7kg haluaisin vielä saada pois. Tällä tahdilla se saattaa olla totta jo ennen kesää. En nimittäin aio lopettaa tätä ennen kuin tuo määrä on poissa.
Tänäänkin hain (äsken) lapsille perjantain ja kouluviikon päättymisen kunniaksi perhepizzan tuhottavaksi - itse söin hiukan salaattia ja join lasillisen pepsimaxia. Hyvin pysyi näpit irti pizzasta. Söivät onneksi pizzan loppuun, joten ei jäänyt mulle kiusaksi murentakaan.
Tehkää vain päätös ja noudattakaa sitä. That's it! ;)
Ap
Hyvältä kuulostaa. Alussa tahti yleensä nopeampi, joten vauhtisi kuulostaa ihan sopivalta. Älä lannistu, vaikka hidastuisi, vaan jatka. Upeaa!