Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MLL hoitaja kotiin kannattaako?

Vierailija
15.03.2012 |

mielipiteitä ja kokemuksia haluan tietää..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset olivat jo vähän isompia, joten ei sen puoleen suurta huolta. Hoitajat nuoria; eka reipas ja lapsille mieluinen; toinen vähän apaattinen ja mieluummin roikkui kännykässä kavereiden kanssa. Lyhyitä muutaman tunnin keikkoja. Kommentit/kokemukset lapsilta kuultu.

Vierailija
2/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MLL:lla on paljon erilaisia hoitajia, joten yleistää ei voi, mutta ainakin itse olen päätoiminen yliopisto-opiskelija ja teen töitä niinä päivinä, kun ei ole luentoja. Olen ollut paljon erilaisissa kodeissa ja aina pyrin tekemään työni mahdollisimman hyvin, ts. huomioin lasta kaiken aikaa, huolehdin että koti pysyy yhtä siistinä, kuin sinne tullessani ja usein myös pyrin tekemään jotain ekstraa lapsen kanssa, lapsen mielenkiinnon kohteiden mukaan, kuten piirtelyä, leikkimistä, pelailua. Minulle maksetaan työstä ihan ok tuntipalkkaa, joten en missään nimessä loju sohvalla, tai puhu kännykkään sinä aikana, kun olen lapsen kanssa. Hoitajia on ohjeistettu olemaan lapselle läsnä ja korjaamaan pois päivän aikan syntyneet sotkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä käy kahdesti viikossa ihana 19v MLL-hoitaja. lapset (vauva ja 3v) tykkää tosi paljon, isompi aina odottaa ja puhuu hoitajasta paljon ja pienempi tuntee selvästi olonsa turvalliseksi:) voidaan huolettaa jättää lapset hänen kanssaan. ohjeistat vaan huolella, sillä vaikka hoitaja olisikin kokenut, perheillä on omat systeemit, tavarat ja järjestykset. mulle ei esim. tullut mieleen kertoa, että vauva juo korvikkeen kylmänä, ja hoitaja oli pähkäillyt lämmityksen kanssa. siis ihan pikkujuttuja mutta helpottaa hoitajan hommaa. kysele vähän puhelimessa hoitajan kokemuksesta ja taustasta ja rupattele ennen kotoa lähtöä niin pääset vähän tutustumaan.

todella kätevä palvelu, älyttömän halpa (maksan tosin enemmän kuin mll velvoittaa) ja kätevä, saa tosi lyhyelläkin varoajalla hoitajan ja halutessaa saman joka kerta, jos hoitajalle vain sopii. voin suositella sulle meidän hoitajaa jos asut pk-seudulla.

Vierailija
4/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerran olen yrittänyt saada hoitajaa, ja en ole saanut. Olisin maksanut reilun tunnin keikasta kolmen tunnin palkan, ei onnistunut. Kerran yksi lupasi tulla, mutta perui edellisenä päivänä tekstiviestillä, ja taas oltiin pulassa. TODELLA huonoja kokemuksia.

Vierailija
5/5 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerran olen yrittänyt saada hoitajaa, ja en ole saanut. Olisin maksanut reilun tunnin keikasta kolmen tunnin palkan, ei onnistunut. Kerran yksi lupasi tulla, mutta perui edellisenä päivänä tekstiviestillä, ja taas oltiin pulassa. TODELLA huonoja kokemuksia.