Mitä ja kuinka paljon pitä sietää miehen lapselta? Neiti on 7v ja
suoraan sanottuna täys hirviö. Molemmat vanhemmat mun näkökulmasta lelliny sen pilalle, koska koittaneet hyvitellä eroaan. Tyttö saanu aina kaiken toivomansa. Odotan nyt ekaa omaa lastani, mieheni kans yhteistä. Lapsi ilmoitti heti raskaudesta kuultuaan, ettei halua sitä ja järjestelmällisesti tuhoaa kaiken, mitä oon vauvalle laittanu valmiiks. Rv 30 nyt menossa.
Kommentit (33)
Nyt teet lasun, ja pyydät että heiltä tullaan puhumaan isän kanssa ja ohjaamaan ihan kädestä pitäen miten lapselle asetetaan säännöt. Oikeasti tää asia pitää saada muuttumaan ja nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla tuntuu nykyään vähintään 1/3 aloituksista koskevan toimimattomia uusperheitä.
Kyllästyttää lukea kuinka aikuisten itsekkyys menee jatkuvasti lasten hyvinvoinnin edelle.
Kenen aikuisen itsekkyyttä tarkoitat? Erovanhempien vai uusperheen äidin?
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia 7- vuotiaan reagointia uuteen tilanteeseen. 7- vuotias on vielä pieni, eikä hallitse eikä ymmärrä tunteitaan. Hän reagoi tilanteeseen niitä keinoilla mitä on käytettävissä. Ymmärrän kyllä tunteesi, mutta muista lapsi on lapsi ja sinä olet aikuinen
Aloitus on tehty 14.01.2013, mikäköhän on tilanne kun lapsi on jo täysi-ikäinen?
Tuo suhde on jo henkistä väkivaltaa sinua kohtaan mieheltäsi. Hän on asettanut sinut vaan kestämään kaiken eikä anna sinulle mitään mahdollisuuksia vaikuttaa asioihin. Turvakoti vois olla myös hyvä paikka mihin nyt soittaa, sä saat tukea siihen että lähdet tuosta suhteesta.
Vakava keskustelun paikka miehen kanssa. Se hirviölapsi on hänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia 7- vuotiaan reagointia uuteen tilanteeseen. 7- vuotias on vielä pieni, eikä hallitse eikä ymmärrä tunteitaan. Hän reagoi tilanteeseen niitä keinoilla mitä on käytettävissä. Ymmärrän kyllä tunteesi, mutta muista lapsi on lapsi ja sinä olet aikuinen
Aloitus on tehty 14.01.2013, mikäköhän on tilanne kun lapsi on jo täysi-ikäinen?
Ihmiset saavat nostaa näitä vanhoja aloituksia jos ovat itse samassa tilanteessa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla tuntuu nykyään vähintään 1/3 aloituksista koskevan toimimattomia uusperheitä.
Kyllästyttää lukea kuinka aikuisten itsekkyys menee jatkuvasti lasten hyvinvoinnin edelle.Kenen aikuisen itsekkyyttä tarkoitat? Erovanhempien vai uusperheen äidin?
Erovanhempien ja uusperheen äidin...olemassa olevat lapset tulee huomioida ensin. Tuo lapsi tuskin alkoi hankalaksi vasta kuullesssaan raskaudesta. Me kaikki aikuiset olemme samassa veneessä ja meillä on velvollisuus puuttua jos lapsi perseilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset saavat nostaa näitä vanhoja aloituksia jos ovat itse samassa tilanteessa..
Joo joo, saa ihan vapaasti, mutta minua kiinnostikin mitä tuolle lapselle kuuluu nyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin on vähän tyhmää vedota aloittajaan. :D
Lapsen etu menee kaiken edelle. Olette nykyisen kumppaninne kanssa olleet itsekkäitä, kun ette ole pyytäneet suostumusta lapsen hankintaan tämän hetkisen kumppanisi lapselta. Hänet on jätetty täysin ulkopuolelle ja nyt hänen kehityksensä on vaarassa häiriintyä.
Meidän 12v poika sai itkukohtauksen aikanaan kun kuuli nuorimman lapsen tulosta. Eipä tullut mieleen haukkua lasta, vaan jutella rauhassa mistä kiikastaa. Sellaisia ne lapset on, ne ei ole mitään mini-aikuisia. Ja mulla on ollut lapsipuoli samassa taloudessa 19v ja on kuin oma poika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo, saa ihan vapaasti, mutta minua kiinnostikin mitä tuolle lapselle kuuluu nyt...
Millä ihmeen keinolla luulit ap:n saavan tiedon siitä, että hänen keskusteluketjuunsa on 12 vuoden tauon jälkeen tullut uusia vastauksia?
Eroa, vauva on vaarassa jos jäät suhteeseen, jossa toiselle lapselle ei saa laittaa rajoja. Tuollaiset lapset saattavat jopa pahoinpidellä vauvaa.