Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällä monen lapsen yh:ta paikalla?

Vierailija
01.02.2013 |

Miten selvitte? Uskotko uuteen onneen löytää mies rinnalle? Minusta tuntuu etten kestä :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia kahdelle eri miehelle vieläpä. En ole oikeastaan enää edes kiinnostunut parisuhteesta/miehistä. Haluan vain olla onnellinen, ja uskon että minä itse ja lapset on siihen avain. Miehistä saa vain suruja sydämeen.

Vierailija
2/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin useamman vuoden ihanan miehen kanssa, mutta nyt olen yksin. Enpä tiedä, en oikein kaipaa ketään jakamaan arkea, omiin hetkiini kylläkin. Ja miehet joista olisin kiinnostunut, eivät yleensä ole perhetyyppiä. Ajattelen, että jos saan tässä arjen rinnalla ylläpidettyä jotain pientä kivaa, ehkä se iso rakkauskin sieltä tulee jossain muodossa. Lapset ovat kuitenkin koko ajan vähemmän rasittavia myös ns vieraan uroksen näkökulmasta.

Kaipaan kumppanuutta, mutta perhe on helpointa jakaa exän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin ollut sitä monta vuotta kahta seurusteluja lukuunottamatta. Onni löytyi vasta sitten, kun lakkasin etsimästä. Klisee, mutta niin totta kohdallani.

Rupesin miettimään elämää ihan uudelta kantilta: kuinka teen siitä onnellisen ilman kumppania. Löysin sisältöä, tekemistä mielekkyyttä, hyvän olon. Poltin parisängyn.

Saman tien sängyn polttamisen jälkeen kohtasin nykyiseni. Ostimme kaksi parisänkyä; toisen minun kotiini, toisen hänen luokseen. Tästä on 10 vuotta, olemme naimisissa ja yhteisiä lapsiakin saimme.

Vierailija
4/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 11, 6 ja 2. Nuorin on eri isältä kuin kaksi vanhempaa.

Kumppaniehdokkaita olisi paljon, mutta en halua ketään "sotkemaan" arkea ja en halua seurustella vain seurustelun takia. Jos vielä alan seurustelemaan, niin sitten sen pitää olla kyllä ihan tosissaan minun sielunkumppani.

En tarvitse miestä arkeen, toki joskus olisi mukava, kun olisi se olkapää johon tukeutua. Mutta en ole enää valmis tekemään hirveästi kompromisseja, joten tod.näköisesti on oltava yksin ;-)

Vierailija
5/5 |
01.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selvitte? Uskotko uuteen onneen löytää mies rinnalle? Minusta tuntuu etten kestä :(

En haaveile uudesta suhteesta. Olen kolmen totaaliyh, ollut pari vuotta. En ole kovin seurallinen, yksinäiseltä tuntuu vain harvoin.

Lähinnä käytännön asioihin kaipaisin joskus toista ihmistä, kuten kantamaan painavia tavaroita ym.

Ehkä joskus voisin vielä seurustella, mutta luulen että kynnys saman katon alle muuttamiseen tulee kyllä aina olemaan erittäin korkea.