Olen nyt OIKEASTI aivan loppu.
Pää lyö tässäkin nyt tyhjää enkä tiedä mitä kirjoittaa.. Miehen kanssa mennyt jo varmaan 4kuukautta huonosti jatkuvaa riitelyä ynm.
Tänäänkin mies tuli töistä ja oli heti vittumainen ja vihainen. Lapsellemmekaan hyvä, kun sanoo terve!!! Yritin kysellä mistä kiikastaa, mutta eihän siitä selvää saanut. Olen jo kuukausi sitten sanonut, että muuttakoon pois ei tätä jaksa, mutta ei kulma ole kerennyt etsiä sitä asuntoa, mutta valittaa myös, että ei jaksa enää minua.
Olen herkkä ihminen ja tänäänKIN itkin meidän riidasta, kun mies puhuu niin törkeästi minulle enkä tunne itseäni enää tärkeäksi hänelle. Kun hän huomasi, että itken niin huusi vaan "painu vittuun siitä pillittämästä" ja mikä surullisinta 2,5 poikani joutui lohduttamaan ja pyyhkimään kyyneliäni. Siinä onkin ainut voimavarani, lapsi.
Kommentit (8)
Lue. Mene ulos. Leiki lapsen kanssa.
Jätä mies?
Rauhoitu,Rakasta lasta ja Rikkoudu.
Itke, jos tahdot, muttei se auta.
Hymyile, vaikket tahdo, se auttaa =)
Huh asiat paheni vaan entisestään iltaa kohden..
Käteni punaisilla hiertymä jäljillä ja sanoi vielä, että minun pitäisi tappaa itseni.
Oikeesti oon nyt niin lopussa.. Muutenkin olen masentunut ja syön lääkkeitä siihen niin tämä kaikki tuntuu niin raskaalta
kirkolta saa ilmaiseksi aikoja. Ei tarvitse edes kuulua kirkkoon.
omistatko sen kodin yksin? Jos niin on niin ei muuta kuin häädät miehen sieltä. Nyt teet ainakin ilmoituksen poliisille pahoinpitelystä.
Niin vaihdat lukot kun mies on töissä, pakkaat hänelle tärkeimmät vaatteet säkkiin ja jätät oven eteen.
Ota lapsi mukaan, menkää päiväksi mummolaan niin lapsi ei näe kun isä riehuu koska ei pääse sisään.
voimia,ja muista että ääneen voit pyytää apua ja huomaat että sinua autetaan.
Niin vaihdat lukot kun mies on töissä, pakkaat hänelle tärkeimmät vaatteet säkkiin ja jätät oven eteen.
Ota lapsi mukaan, menkää päiväksi mummolaan niin lapsi ei näe kun isä riehuu koska ei pääse sisään.
toi on lainvastaista, ketään ei saa jättää noin vain taivasalle. Eli joko poliisiasiana ja lähestymiskieltona tai sitten häätönä hoidettava, jos ei siis hyvällä lähde.
Miksi odotat, että mies muuttaa pois? Muuta itse, niin ei tarvitse enää kärsiä huonossa parisuhteessa.