Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen teksti äitin uudesta miehestä

Vierailija
15.03.2012 |

"Mun vanhemmat eros noin neljä vuotta sitten. Äiti alko seurustelee aika pian sen jälkeen eikä menny kauaakaan ku ne muutti yhtee. Mä vihasin mun isäpuolta nii paljo. Se suuttu iha pienistä asioista esim kerran vahingossa laitoin likasen maitolasin astianpesukoneesee vaik siel oli puhtaat. Se huus mulle iha sikana, ja sit juoksin vessaan mut se jatko huutamista mun äitille. Mä aloin vihata mun äitiä koska se oli sen kaa.

kaks vuotta sitte mul oli sellane lievä anoreksia, mut mun kaverit puuttu siihe ja pääsin siitä omin voimin ohi. Sen jälkeen mulla alko olee keskittymis vaieuksii ja koulumenestys alko laskee nopeesti.

Äiti ja iskä ihmetteli vaa et mist se johtu mut en uskaltanu kertoo et ajattelin koko ajan mun isäpuolta ja en nukkunu kunnolla ku näin painajaisii. Ne eros noin puol vuotta sitte. Olin nii ilone ja pystyin taas keskittymään kouluun. No kuukaus sitte kuulin että nehän on taas yhessä! ne ei viel asu yhessä mutta enpä usko että ne ikuisesti asuu erillään. Enkä uskalla kertoo äitille et vihaan sitä, koska mua pelottaa et äiti rakastaa sitä.

Mite voisin selittää äitille et en haluu et se seurustelee sen kaa? En kuitenkaa haluu etä äiti on yksinäinen ja surullinen."

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnosti, siksi luinkin.

Vierailija
2/9 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnosti, siksi luinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oma onni vai lapsen onni?

Puhukaa lastenne ja teinienne kanssa! Älkääkä hypätkö suhteeseen. Tiedän että on turhauttavaa jos ex-miehellänne on uusi, uskon että teillä on hyvin, hyvin yksinäistä mutta haluatteko te että lapsenne kestävät huonoa kohtelua uusilta puolisoiltanne ja pelkäävät kertoa siitä teille?

Vierailija
4/9 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi isäpuoltaan kun se huutaa,vai ei muutenkaan tykkää?Vähällä pääsee jos isäpuoli ei juo eikä lyö ja hauku äitiä ja lapsia.

Vierailija
5/9 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi isäpuoltaan kun se huutaa,vai ei muutenkaan tykkää?Vähällä pääsee jos isäpuoli ei juo eikä lyö ja hauku äitiä ja lapsia.

Mutta en nyt sanoisi että vähällä pääsee jos lapsi näkee pahoja unia ja koulu kärsii!

Aika kovaa tekstiä.

Vierailija
6/9 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tunteen, itse elin 7vuoiaasta, 12 vuotiaaksi myös jatkuvassa pelossa isäpuoleni takia, joka oli myös erittäin lyhyt pinnainen ja väkivaltainen minua kohtaan, ei kuitenkaan koskaan äitiäni kohtaan. En myöskään koskaan kertonut äidilleni, samasta syystä kuin et sinäkään. Myöhemmin olen asiasta äitini kanssa keskullut ja hän on ollut hyvin pahoillaan kun en kertonut.

Nyt itse olen eronnut ja lapsillani on isäpuoli, tietääkseni hyvä sellainen, mutta jos toisin olisi haluaisin ehdottomasti tietää. Suosittelen siis kertomista äidillesi :)

Vierailija
7/9 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän tunteen, itse elin 7vuoiaasta, 12 vuotiaaksi myös jatkuvassa pelossa isäpuoleni takia, joka oli myös erittäin lyhyt pinnainen ja väkivaltainen minua kohtaan, ei kuitenkaan koskaan äitiäni kohtaan. En myöskään koskaan kertonut äidilleni, samasta syystä kuin et sinäkään. Myöhemmin olen asiasta äitini kanssa keskullut ja hän on ollut hyvin pahoillaan kun en kertonut.

Nyt itse olen eronnut ja lapsillani on isäpuoli, tietääkseni hyvä sellainen, mutta jos toisin olisi haluaisin ehdottomasti tietää. Suosittelen siis kertomista äidillesi :)

Vierailija
8/9 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en nyt sanoisi että vähällä pääsee jos lapsi näkee pahoja unia ja koulu kärsii!

Aika kovaa tekstiä.

kokenut isäpuoleltani kaikenlaista väkivaltaa,ja kyllä minunkin kouluni kärsi tosin en saanut mitään apua muutakuin jonkun vammapäädiagnoosin.

Tuo isäpuoli jota tuossa tekstissä kuvataan vaikuttaa ihan kivalta,mun isäpuoleen verrattuna.

Vierailija
9/9 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska äiti on ainoa, joka voi lasta tässä asiassa auttaa. Äidistä sitten riippuu, osaako/pystyykö/tahtooko se lastaan auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi