Onko Tupla Kupla valaisimet ihan out?
Mä menin tilaamaan sellaisen ja nyt pikkaisen mietityttää.
Kommentit (9)
MUTTA niillä on kestoarvo. ennemmin tai myöhemmin ne on taas hot. Ei maailman paras ostos, mutta ei huonokaan.
Itse ostin Lokki-valaisimen vain huomatakseni, että liian myöhään, nythän niitä kaupitellaan jossain hobby halleissa ja kaikkee. Vituttaa ,joka kerta kun katson sitä
Lokki-valaisimeen ei kannata sortua. Hinta-hottissuhde ei hyvä
Tuskin sinä nyt tilasit sitä ollaksei in? Vai?
toisaalta olen samaa mieltä edellisten kanssa, että sisustusjuttujen ostaminen sen mukaan onko ne in vai out, on ihan hassua.
Vaatteissa ymmärrän tämän asian, sistustus on vähän pidemmän aikajakson juttu (niinku koko elämän...)
Muuten hankkisin itsellekin sellaisen ison - sopisi kivasti tuohon olkkarin tasolle.
Mutta en kehtaa - olisi jotenkin nolo, kun se on nyt jossain Askossakin myynnissä (sama kohtalo kuin Nummen Lokilla).
sehän on klassikkovalaisin, se ei voi siis olla out.
No tietty av-palstan mielestä se on vähintään wt..
MUTTA niillä on kestoarvo. ennemmin tai myöhemmin ne on taas hot. Ei maailman paras ostos, mutta ei huonokaan.
Itse ostin Lokki-valaisimen vain huomatakseni, että liian myöhään, nythän niitä kaupitellaan jossain hobby halleissa ja kaikkee. Vituttaa ,joka kerta kun katson sitä
Lokki-valaisimeen ei kannata sortua. Hinta-hottissuhde ei hyvä
Jos sen tilasit, varmaan pidät siitä. Aika pinnalla se nyt varmaan on, niitä on joka paikassa - mutta mitä sitten. Jos itse tykkäät, niin sittenhän on ihan sama onko in/out.
Itse ainakin ostan kotiin vain juuri niitä juttuja. joista tykkään. On aivan sama, onko ne muotia vai ei, koska katselen niitä vuosikymmeniä ja muodit muuttuu sinä aikana kuitenkin.
Jos sen tilasit, varmaan pidät siitä. Aika pinnalla se nyt varmaan on, niitä on joka paikassa - mutta mitä sitten. Jos itse tykkäät, niin sittenhän on ihan sama onko in/out.
Itse ainakin ostan kotiin vain juuri niitä juttuja. joista tykkään. On aivan sama, onko ne muotia vai ei, koska katselen niitä vuosikymmeniä ja muodit muuttuu sinä aikana kuitenkin.
... on niin KIVA, kun täällä palstalla on vaan näitä vilpittömiä, rehellisiä, aitoja henkilöitä, jotka eivät koskaan päde, tee ostoksia vain koska joku on in, tai muutenkaan koskaan omaa mitään inhimillisiä, pikkumaisia piirteitä.
No, mua ei hävetä tunnustaa, että kun laitan järkkymäärän rahaa johonkin sisustusjuttuun ja huomaan, että siitä on tullut jo tavallisten ihmisten tavisjuttu, niin koen rahojeni menneen hukkaan.
Olen köyhä ja tavis, ja silloin kun satsaan, haluaisin saada rahalleni vastinetta.
Miten tuntuukin niin äklöltä tuollaiset aivan sama onko muotia vai ei -hurskastelijat
määrittelet "saada rahalle vastinetta"? Eikö kaunis, mieleinen esine ole juurikin sitä vastinetta? Vai onko se sinulle sitä,että on jotakin, mitä muilla ei ole? Ajatteletko kenties, että muut luulevat sinun matkivan heitä?
Aivan mielenkiinnosta kysyn, koska tuo ajatus on mulle ihan outo. Itse ostan vain sellaista, josta todella tykkään; olkoon se kallista tai halpaa.