Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sormenpäät kuivuvat ja halkeavat haavoille

Vierailija
15.03.2012 |

sattuu... Bepahthenia olen laittanut, mutta ei näytä auttavan. Onko vinkkejä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtanut johonkin uuteen käsisaippuaan, shampooseen ym.? Itselleni tulee joskus ihoreaktioita joistain tuotteista ja kummasti auttaa, kun käytän jotain muuta tuotetta.

Vierailija
2/10 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tulee pestyä käsiä ihan mahdottoman usein, kun vauvaa hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käytän saippuaa vain vaippojen huuhtelun jälkeen, tai jos kädet on tosi likaiset.

Ap

Vierailija
4/10 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käytän saippuaa vain vaippojen huuhtelun jälkeen, tai jos kädet on tosi likaiset.

Ap

Sori!

Vierailija
5/10 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saippuan olen hylännyt jo suurimmaksi osaksi :)

Vierailija
6/10 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on muutenkin hyviä, kun poistavat lian jopa paremmin. Ammatiköyttöön tarkoitetut käsisaippuat myös hyviä, ne jotak on tarkoitettu sellaisille jotka joutuvat ammatin puolesta pesemään käsiä 100 kertaa päivässä.

Toinen keino on pestä kädet edullisella voiteella. Kuulostaa hölmöltä, mutta toimii. Myös kasvot voi pestä voitteella.

Vierailija
7/10 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydään noihin haavaan erikoislaastareita joissa on jotain ainetta. Paranevat todella hyvin ja ovat loistavia. Mulla kans joka talven ongelma. Nyut vaan ei ole ihme kyllä haljennut tänä talvena. Mutta normaalisti halkeaa aina samasta kohtaa joka vuosi.

Vierailija
8/10 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset!

ap

Vierailija
9/10 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kertoi myös että jättihelokkikukkaöljykapselit auttoivat myös, Mulla sama ongelma ja ajattelin kokeilla kapseleita. Peijakkaan kipeitä on nuo haavat!

Vierailija
10/10 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut mikään rasvaus tai hanskojen käyttö (kaikki siivoushommat, aina ulkona kun alle +10 astetta jne). Sitten mulla todettiin todella alhainen hemoglobiini ja ryhdyin taas syömään rautaa oikein urakalla. Eikä ole sen jälkeen pariin talveen tullut yhtään haavaa sormiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi