Lue keskustelun säännöt.
Jäisitkö pelkässä kovassa nuhassa kotiin?
15.03.2012 |
Eilen alkoi järkky flunssa, lämpöä ei ole tippaakaan, mutta nokka ja silmät vuotavat kuin hanasta. Oon kuitenkin nyt töissä, mutta olisinko mielestänne voinut jäädä pariksi päiväksi kotiin?
Meillä aina töissä puidaan todella tarkkaan selkien takana porukoiden poissaolot.
Tälläsella nokan valumisella taatusti tartutan muut työntekijät.
Kommentit (2)
ja jään varmasti. Silloin olo on tosi epämukava ja tartuntavaara on olemassa. Mä olen vielä sellaisessa työssä, missä joutuu olemaan "tärkeiden" asiakkaiden kanssa tekemisissä, en mä voi joku räkärätti kourassa niitä vastaanottaa ja konsultoida.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joidenkin on vaikea käsittää, että toisten olo on aivan karmea, vaikkei kuumetta olisikaan. Tekisi mieleni sanoa, että hittojako sinä siitä tartuttamisesta välität, se ei ole mikään erityinen asia. Kyllä ne sen tartunnan saavat jos ovat saadakseen. Sen sijaan jos olosi häiritsee työntekoasi huomattavasti, lienet sairaslomakunnossa. Jos olotilasi vie tarvittavan keskittymiskyvyn tai aiheuttaa aivan kohtuutonta rasitusta, on parempi levätä. Turha sitä tautia siellä töissä on pitkittää.
Jos suret niitä paskapuheita, muista niiskuttaa ja pärksiä oikein helkkaristi kahvi- ja ruokatauolla :D