TÄNÄÄN MIELENOSOITUS KOTIHOIDONTUEN LEIKKAAMISTA VASTAAN!
MIELENOSOITUS 15.3.klo 12.30 Senaatintorilla, Valtioneuvoston edessä.
Peruspalveluministeri Maria Guzenina-Richardson tulee vastaanottamaan vetoomuksen leikkauksia vastaan. Vetoomuksen on allekirjoittanut mm. lasten psykiatri Jari Sinkkonen.
Kaikki mukaan, jotka pääsette ja koette asian tärkeäksi! Lapsille jaossa ilmapalloja. :)
Kommentit (14)
olette töissä Senaatintorin lähistöllä, käyttäkää ruokatunti hyvän asian puolesta ja näyttäkää että lasten hyvinvointi on teille tärkeää!!! 5 minuuttia paikan päällä kertoo jo mielipiteesi!
Sitä mäkin vähän pelkään että vaikka täällä av:lla aina toitotetaan lasten etua, mutta kun joku järjestää mielenosoituksen, niin siitä kertovat ketjut kuihtuvat kasaan. Kukaan ei viitsikään tehdä mitään :(.
Mä ainakin lähden lapsen kanssa. Ei olla pitkään aikaan käyty keskustan kaupoissa niin ajattelin samalla reissulla käydä sieläkin :). Toivotavasti ei seisota kahdestaan torilla :D!
Toi on niin itsekästä osottaa mieltään jonkun kodinhoito tuen puolesta. Suurin osa sen nostajista e edes tarvitse koko tukea. Mun mielestä sen koko tuen pitäis olla tulosidonnainen, nythän se olematon hoitolisä on vaan tulosidonnainen. En ymmärrä miks valtion pitäis tukee rikkaita ihmisiä. Suomessa on kuitenkin kodittomia ja oikeesti köyhiä, jotka tarviis ton rahan vähän kipeämmin.
Mutta asia ei enää ole ajankohtainen.
tyypillistä. Omat asiat vaan kiinnostaa. Naapurissa on nälkää näkeviä. No mitä väliä, kun ei liikuta minua...
Toi on niin itsekästä osottaa mieltään jonkun kodinhoito tuen puolesta. Suurin osa sen nostajista e edes tarvitse koko tukea. Mun mielestä sen koko tuen pitäis olla tulosidonnainen, nythän se olematon hoitolisä on vaan tulosidonnainen. En ymmärrä miks valtion pitäis tukee rikkaita ihmisiä. Suomessa on kuitenkin kodittomia ja oikeesti köyhiä, jotka tarviis ton rahan vähän kipeämmin.
Kyllä Arhinmäki on köyhän asialla!
Kaks vuotta himassa riittää ihan fine, miks tässä meuhkataan... Laiskat töihin, ja tulevat syrjäytyvät kotilapset muiden lasten pariin..
tyypillistä. Omat asiat vaan kiinnostaa. Naapurissa on nälkää näkeviä. No mitä väliä, kun ei liikuta minua...
mutta paikan päälle en jaksa raahautua
Taitaa jäädä räty-juttujen ja varuskuntauutisoinnin varjoon tänään.
Kaks vuotta himassa riittää ihan fine, miks tässä meuhkataan... Laiskat töihin, ja tulevat syrjäytyvät kotilapset muiden lasten pariin..
Just joo...
on muuten juuri päin vastoin, lapsen/lasten hyväksi.
Eiköhän itsekästä ole prosenttikorotukset, valtioyhtiöiden johtjien satojen tuhansien vuositulot, kansanedustajien tulot ja lukemattomat edut, valtion liikelaitosten huonoiten toimeentulevilta keräämät voitot ja niiden jakaminen bonuksina toisilleen jne. (esim. sähkölaitokset - > FORTUM), Finnairin touhut jne. jne.
Mielenosoituksissa yleensä huudetaan :D!
hahahahaha! varmaan paikalla taas joku viis mammaa.