Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuuko sinusta, että av palsta tyhmentää?

Vierailija
15.03.2012 |

Minusta tuntuu. Parina päivän notkunut täällä ja järki on jähmettynyt. Paljon vähemmän saa aikaiseksi päivän kun tarkistelee mitä aivopieruja tänne on taas laitettu. Pitänee pistää joku esto koneelle, ettei eksy tänne "viisauksia" lukemaan :D

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä(kin) palsta kertoo nykyihmisten älykkyyden tason. Kysymykset on tasoa, "laitanko kengät jalkaan kun lähden ulos?" Ja ilmeisesti tosisaan ovat....

Vierailija
2/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin jos itse aktiivisesti vastailet viesteihin, av-notkuminen päinvastoin kehittää kognitiivisia taitojasi sekä sosiaalista älyäsi.

Ihmisillä on se harhaluulo, että jos juttujen aiheet on lajityyppiä munan pituus tai rään kaivuu, niin ne tyhmentää. Mutta näin ei ole.

Kaikki sosiaalisen kanssakäymisen seuraaminen kehittää, etenkin jos siihen ottaa itse osaa. Aiheella ym ei ole väliä.

Aikaa tää vie ihan helvetisti, joten se on totta, että saa paljon vähemmän aikaan muuta : (

AV on hyvin koukuttava, varoitan kaikkia, jotka pääsee viel pyristelee irti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tuossa tietokoneongelmaketjussa on monta sellaista asiaa mitä en ennen tiennyt mutta saatan joskus tarvita itsekin.

Vierailija
4/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä luin vuoden av:ta kirjoittamatta tänne yhtäkään viestiä! Nyt kun aloin itse kirjoittaa, niin on ollut tosi hauskaa ja varmasti enemmänkin hyödyllistä näin kotona ollessa.

Vierailija
5/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä luin vuoden av:ta kirjoittamatta tänne yhtäkään viestiä! Nyt kun aloin itse kirjoittaa, niin on ollut tosi hauskaa ja varmasti enemmänkin hyödyllistä näin kotona ollessa.

Ennen vaan tirkin muiden tekstejä. On yllättävän iso kynnys ottaa osaa, vaikka olisi tällainen anonyymi palsta. mut sit kun ekan kerran otti ja sai vielä ystävällistä palautetta, niin vot, se oli menoo. Mut nyt tosiaan täysin addiktoitunut ja aikmoinen huoli siitä, että kerkeekö tässä nyt enää mitään tekee. Aamuisin luin ennen nettilehtiä, nykyään av:tä kun tää on niin paljon kiinnostavampi

Vierailija
6/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaan olevan pelokkaampi ja huolestuneempi, mitä enemmän tätä luen. Tämä palsta EI siis lisää luottamusta siihen, että elämä kantaisi ja ihmiset olisivat hyviä. Ja tunnetusti se, mihin oman huomion kiinnittää, vahvistuu. Eli näillä opeilla av tekee ihmisen onnettomaksi.

Käyn täällä päivittäin, mutta olen erittäin tarkka, minkä ketjun avaan.

Vierailija
7/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tuossa tietokoneongelmaketjussa on monta sellaista asiaa mitä en ennen tiennyt mutta saatan joskus tarvita itsekin.

Vierailija
8/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä olen saanut täältä paljon todella hyödyllistä tietoa, joskus aika spesifeistä aiheistakin.

Ja kuten ylhäällä joku mainitsi, osallistuminen keskusteluun kehittää lähes aiheesta riippumatta. Itse tosin en jaksa niitä munan pituus-ketjuja avata koska aihe ei yleensä kiinnosta. Mutta joskus vänkään jumalan sijaintipaikasta tai maataloustuista ja se käy aivojumpasta jos yrittää sisällyttää jotain faktaakin viesteihinsä. Ja kun täällä pari tuntia vänkää, ei kotona enää jaksa.

Vierailija
9/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ns. tynnyrissä kasvanut "tyttö" (iäkäs) ja täällä on paljon hyviä, ajattelemisen arvoisia aiheita. Suvaitsevaisuuteni on lisääntynyt ja paljon käytännön vinkkejä olen saanut jopa tylsistyneeseen seksielämään.

Vierailija
10/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä minä haluaisi olla sellainen.

Vierailija
11/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaan olevan pelokkaampi ja huolestuneempi, mitä enemmän tätä luen. Tämä palsta EI siis lisää luottamusta siihen, että elämä kantaisi ja ihmiset olisivat hyviä. Ja tunnetusti se, mihin oman huomion kiinnittää, vahvistuu. Eli näillä opeilla av tekee ihmisen onnettomaksi.

Eihän elämä itsessään edes teoriassa voi mitään kantaa koska kaikki elämä on Jumalan luomaa ja

Jumala kantaa. Ihmiset ovat syntisiä eivät mitään hyviksiä.

Vierailija
12/12 |
15.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että palsta lisää myös pelokkuutta. Mä lähden toisesta ääripäästä, etten luota kenenkään vilpittömyyteen.

Täällä ihmiset antaa välillä myös tsemiä ja auttaa toisiaan, joten mun maailmankuva on parantunut.

Tällä on myös upeeta se, että kun tilanne ei ole normikeskustelu, niin kukaan ei voi keskustelussa vittuilla elekielellä katselemalla kyllästyneenä lattiaa tai vierustoveria merkitsevästi tai mitä nyt me akat tehdään. Jos haluaa sanoa jotain, se on pakko sanoa enempi vähempi suoraan. SE on niin mahtavaa, ei tarvii kelata, että miksi toi sanoi noin mutta hankasi samalla junttisormella poskeaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi