hämillään mitä tehdä
moi
nyt alkaa olla tilanne, että en tiedä ollakko huolissaan vai mitä tehdä. avovaimon kanssa ollaan nykyään ruvettu ottamaan lähes päivittäin yhteen jos jonkin laisesta asiasta ennemmin ei riidelty koskaan. lyhyesti hieman taustaa. viime vuoden alussa meillä oli hieman taukoa suhteessa jolloin hän lähti baariin ja ei palannutkaan vaan ilmoitti haluvansa omaa aikaa.
sitten tuli aika kun hän otti itse yhteyttä ja halusi yrittää uudelleen. sen jälkeen menikin hienosti kauan aikaa ja tuli ostettua omakotitalo ym... kaikki meni niinkuin elokuvissa tähän vuoteen saakka kunnes aluksi alkoi kammarin puolella pihtaus ja sen jälkeen tuo riiteleminen. baarissa käyminen on taas alkanut mikä ei sinänsä haittaa, mutta tulee mieleen pakostakin tuo viime vuosi.
Itse olen keskustelujen avulla saanut selville, että avokkia painavat asiat ovat, että tuntee olevansa kahlittu neljän seinän sisään, koska en kuulemma anna hänen mennä yksin minnekkään ja hänellä ei ole omaa aikaa. tuota olen ihmetellyt koska yleensä hän itse tahtoo, että lähdemme jonnekkin käymään ja hänellä on työnsä takia vapaapäiviä viikolla, joten en ymmärrä miten tuota asiaa työstäisin.
toinen mikä asia on se, kun en itse kulje missään ryyppäämässä tai kavereilla. tämän asian kanssa olen koittanut työstää, mutta se meinaa olla vaikeaa koska oikeastaan kaikki kaverini joko ovat perheellisiä tai asuvat kaukana toisilla paikkakunnilla ja sitten suurin mikä hiertää on tuo oma avokki, joka tuntuu olevan todella mustasukkainen.
nykyään hän epäilee minun pettävän ja niihin epäilyksiin ei auta mikään vaan suututaan jos laittaa faktaa pöytään missä on ollut tai mitä tehnyt, mutta yleisin vastaus on että ei kiinnosta.
häitäkin olemme suunnitelleet ja kirkot ym. jo varattuna. keskustelemme ja suunnittelemme niitä useasti. kuitenkin jostain syystä olen huolissani parisuhteemme tilasta ja hukassa mitä tässä tehdä, kun tuntuu ettei hänen milestä mikään tekemäni tunnu riittävän. rakkauden tunnustuksiin yleisin vastaus on vain yyym tai ei yhtään mitään.
kaikesta huolimatta rakastan avokkiani yli kaiken ja olen valmis tekemään melkein mitä tahansa hänen eteensä
toivottavasti joku saa selvää tästä ja osaisi neuvoa mitä tässä pitäisi tehdä, kun on paljon asiota mistä pitäisi kysyä, muttei saa ajatuksia kirjoitettua millään selvästi