Av- mammat kateellisia SuperMarjolle
Sekä hänen lahjakkaille lapsilleen. Heh heh av:n jokinorsut kateellisia!
Kommentit (25)
Toi on kamalan näköinen.
Jos edes puhutaan samasta henkilöstä...
tosta Perhe-lehden jutusta ;)
Eniten mulla särähti korvaan se, että lapset eivät koskaan kiukuttele ja Marjon mielestä kaikki kiukttelevat lapset on vaan yliväsyneitä oltuaan päivän pk:ssa.
Eikös uhma ja kiukuttelu ole tärkeä osa lapsen kehitystä ja rajojen hakemista.
Puritismi näkyy tädin naamassa tosi vanhettavana tekijänä. Kamala suorittamisen pakko. Usein sellaiset ihmiset pakenee omaa minäänsä, ettei menneisyyden möröt saa kiinni. Ihminen joka on sinut itsensä kanssa, osaa myös nauttia ihan vain itsensä kanssa olemisesta. Ei koe jatkuvaa tekemällä pakenemisen pakkoa koko hereilläoloajan.
Kai sitä muutama ryppy jo siinä iässä saa olla
Olisit mieluumin kysellyt vaikka Gifu-pastilleista.
Mä en ole kateellinen mielisairaalle ihmiselle mistään päinvastoin.
Tunnen myötätuntoa vanhaa naista kohtaan joka on kehonsa vanki.
Marjolla on anoreksia sekä vakava omankuvan vääristymä.
Marjolla on toki enemmän lapsia kuin minulla mutta minulla on vielä aikaa niitä saada... Kyllähän sitä toivoo että itsekin olisi viisikymppisenä yhtä energinen kuin hän mutta on tässä onneksi vielä aikaa treenata ja kehittyä siihen mennessä!
Mua ei voisi vähempää kiinnostaa koko henkilö tai hänen sarjansa. Skippaan lehtijutut hänestä suvereenisti, ainoastaan mainoksen oon nähnyt telkkarissa ja lukenut täältä jotain.
Jos hän on onnellinen noin, niin hyvä.
Jos hänen miehensä on onnellinen noin, niin hyvä.
Jos heidän lapsensa ovat oikeasti onnellisia ja tasapainoisia lapsia, niin erittäin hyvä.
Ei liikuta mun elämääni eikä lasten kasvatustani sitten niin tasan mitenkään vaikka se hiihtäisi kesät talvet.
Mä en ole kateellinen mielisairaalle ihmiselle mistään päinvastoin.
Tunnen myötätuntoa vanhaa naista kohtaan joka on kehonsa vanki.
Marjolla on anoreksia sekä vakava omankuvan vääristymä.
enkä koe kadehdittavana lasten uhraamista oman julkisuuden kipeyden takia.
ymmärrä mistä pitäisi olla kateellinen?! Eli mistä tarkkaan ottaen?
Tiedätte sen varsin hyvin, kunhan taas lyötte toista naista alhaisin keinoin haukkumalla ryppyiseksi ja vanhaksi. Kyllä te ämmät osaatte tuon taidon, hyi helvetti.
itse olen 22-vuotias, joten 38-vuotias tuntuu aika vanhalta.
Marjo itse kirjoittelee näitä aloituksia tänne.
mutta Marjosta sen verran, että kenestäkään normaalista ihmisestä ei tehdä tosi-tv-ohjelmaa. Jokainen tajuaa missä mennään kun katsoo Marjoa minuutin.
Marjo itse kirjoittelee näitä aloituksia tänne.
on kyllä niin julkisuus haluinen ettei olisi mikää ihme.
Luulin, et Marjo on lähemmäs 50-v. Luisevat kasvot vanhentavat.
Varaudu jo hyvissä ajoin siihen, että sinua haukutaan vanhaksi ja ryppyiseksi ennen kuin työmatkaan.
On niin paljon ollut aloituksia, että pakko jo kysyä :) Laulaja? Kirjailija? Huippu-urheilija? Urheilijaa veikkaisin, kun luin muistaakseni jostain jotain lasten treeneistä?
Menikö oikein? Ulkomailla asustelen, niin en aina pysy näiden suomalaisten ilmiöiden kanssa ajantasalla. :)
Marjon ka. lukiossa 10,0 mutta vain 3 L:ää,
lähti opiskelemaan AMK:n fysioterapeutiksi!!??
Olisikohan kuitenkin hakenut lääkikseen muttei päässyt??