Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VIHAAN nirsoja ihmisiä. Sellaisia, joilla ei ole käytöstapoja.

Vierailija
14.03.2012 |

Eli myös omaa miestäni välillä. Mieheni ja hänen siskonsa ovat todella nirsoja. Aina saa arvailla, kelpaako ruoka ja mitä siihen ei saisi laittaa. Eniten ärsyttää, että molemmat jättävät aina ruokaa, vaikka saavat itse ottaa annoksensa. Minusta se ei ole aikuisen ihmisen käytöstä. Meillä on rahat tiukalla, ja näen vaivaa, että saisin tehtyä halvalla hyvää ja terveellistä ruokaa. Vituttaa, kun siitä kolmasosa menee roskiin, ihan kuin laittaisi rahaa roskiin.

Puuh. Kiitos kun sain purkaa vitutusta, niin jaksan taas hymyillen katsoa ruoan jättämistä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se kumma ettei aikuiset ihmiset osaa ajatella aivoillansa ja tuo nirsoilu, se kuuluu lapsuuteen ei aikuisille ihmisille.

Vierailija
2/9 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teillä vissiin koiraakaan ole joka söisi jämät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitakin olemassa kuin minä! mun mies ja anoppi on pahimmat mitkä tiedän, mikään ei kelpaa. anoppi kehtaa kyllä juhlissa ottaa lautasen täyteen tarjottavia ja sitten aikansa niitä käänneltyään laittaa kaiken roskiin! tai mies, joka "nyppii" lautaselta haarukan kärjellä ruokaa, tooooooosi rasittavaa.

Vierailija
4/9 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli myös omaa miestäni välillä. Mieheni ja hänen siskonsa ovat todella nirsoja. Aina saa arvailla, kelpaako ruoka ja mitä siihen ei saisi laittaa. Eniten ärsyttää, että molemmat jättävät aina ruokaa, vaikka saavat itse ottaa annoksensa. Minusta se ei ole aikuisen ihmisen käytöstä. Meillä on rahat tiukalla, ja näen vaivaa, että saisin tehtyä halvalla hyvää ja terveellistä ruokaa. Vituttaa, kun siitä kolmasosa menee roskiin, ihan kuin laittaisi rahaa roskiin.

Puuh. Kiitos kun sain purkaa vitutusta, niin jaksan taas hymyillen katsoa ruoan jättämistä...

sukulaisissa on tuota väkeä ihan riittämiin.

Mikään ei kelpaa ja kotimatkalla pitää käydä hampurilaispaikan kautta jotta saisi jotain tuttua ja turvallista = rasvassa käristettyä einespaskaa.

Hyvät naurut heistä saa toki etteivät ihan turhia ihmisiä ole.

Vierailija
5/9 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tällaiset tekemään itse ruokansa. Lapsuuskiukuttelu & parkuminen jäänyt pahasti päälle tuollaisille.

Vierailija
6/9 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on onneksi kaikkiruokaisia ja kiitollisia ruokittavia, kaikki kelpaa eivätkä nypi ruoista mieleisiään osia. Mutta saa nähdä kun kasvavat isommiksi, alkaako isin eleet tarttua...

Kiitos ja tsemppiä kohtalotovereille!

Ja ennen kuin joku tahallaan käsittää väärin: kaikesta ei tarvitse tykätä, mutta siitä ei tarvitse myöskään tehdä joka käänteessä numeroa. En minäkään tykkää kaikesta, mutta kummasti sitä vaan tottuu syömään muutakin kuin omia lempiruokia.

ap

Vierailija
7/9 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tällaiset tekemään itse ruokansa. Lapsuuskiukuttelu & parkuminen jäänyt pahasti päälle tuollaisille.

Säännöllisin väliajoin ilmoitan miehelle, että nyt loppui hänen ruokkimisensa, kun ei kelpaa. Vähän aikaa eineksiä syötyään mies alkaa kysellä, olisiko hänellekin ruokaa. Valitettavasti tämä vaikutus ei ole kovin pitkäaikainen, vaan nirsoilu alkaa taas pian... Ja mies on toooosi äreä ja aikaansaamaton nälkäisenä, joten en jaksaisi häntä sellaisenakaan katella.

ap

Vierailija
8/9 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sallit mun sanovan. Nauran täällä ajatuksellekin, että oma mies harrastaisi jotain tuollaisia prinsessamaisuuksia.

Pistä miehesi kunnolla kuriin asiasta, tuollainen on ihan hiton noloa esim. kun käytte tuttavilla vierailulla.

Vierailija
9/9 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sallit mun sanovan. Nauran täällä ajatuksellekin, että oma mies harrastaisi jotain tuollaisia prinsessamaisuuksia.

Pistä miehesi kunnolla kuriin asiasta, tuollainen on ihan hiton noloa esim. kun käytte tuttavilla vierailulla.

Ja olen samaa mieltä. Onneksi mies on sen verran vieraskorea, että käyttäytyy kylässä paremmin kuin kotona. Hänen siskoaan ihmettelen, ei näköjään kylässäkään osaa peitellä nirsoiluaan. Tai pitäisikö tämä ottaa positiivisesti, että kokee olevansa kotona meillä :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan