Aiotko sytyttää illalla kynttilän Sveitsin bussitturmaragedian vuoksi
Ainakin täällä sytytellään illan hämärtyessä kynttilöitä ikkunaan pikkuisten muistoksi ;(
Miksi näin piti sattua,kerralla noin monta nuorta!! ;(
Kommentit (18)
En ole koskaan ymmärtänyt näitä "sytytä kynttilä sen ja sen muistoksi" -juttuja.
Tekopyhää.
Puuhastelua tollaset kynttilät.
YK:n ruokahuippukokous: lapsi kuolee nälkään joka viides sekunti
YK viimeviikkoinen ruokahuippukokous avattiin Roomassa pääsihteeri Ban Ki-moonin sanoilla, joiden mukaan maailmassa kuolee päivittäin yli 17 000 lasta nälkään, vaikka maailmasta löytyy ravintoa jokaiselle jopa yli tarpeen.
Sekö on ratkaisu että elätetään kaikki nuo lapset ja annetaan mustien tehdä lisää lapsia joita kellään ei ole varaa elättää? Maailmasta ei todellakaan läydy ravintoa yli tarpeen vaan jo nyt olemme yli kestävän tason
Ei mulla ole tapana sytyttää kynttilöitä kenenkään muistolle.
Tai ehkä Suomen edesmenneen itsenäisyyden muistolle aina joulukuun 6. päivä.
sinä päivänä kuolleiden vuoksi?Miksi ihmisellä on arvo vasta kun uhri on valkoihoinen veronmaksaja tai sellaisen lapsi?
Vastaus on ei,en todellakaan sytytä.
Itse en ole vielä uutisen yksityiskohtia lukenut, enkä niin haluakaan
minulla on nyt tarpeeksi murheita.
mutta kynttilän kyllä sytytän
maailma ei parane.
Ei mulla ole tapana sytyttää kynttilöitä kenenkään muistolle.
Tai ehkä Suomen edesmenneen itsenäisyyden muistolle aina joulukuun 6. päivä.
maailma ei parane.
Ei mulla ole tapana sytyttää kynttilöitä kenenkään muistolle. Tai ehkä Suomen edesmenneen itsenäisyyden muistolle aina joulukuun 6. päivä.
lämmittääkin just sen yhden kynttilän verran.
mutta samalla ajattelen myös niitä kolmeakymmentä suomalaista lasta, jotka tänään abortoitiin.
mutten sytyttele kynttilöitä.
kuinka empaattisia belgialaiset ovat?
mutten sytyttele kynttilöitä.
kuinka empaattisia belgialaiset ovat?
viitaten tohon toiseen ketjuun.
En ole koskaan ymmärtänyt näitä "sytytä kynttilä sen ja sen muistoksi" -juttuja.
Tekopyhää.
Tekopyhää.
Mitä se sulta on pois jos jotkut haluavat elää hengessä mukana?
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa jossain ulkomailla kuoleet lapset, vaikka heitä olisi kuollut kerralla miljoona.
Kyseessä on aivan tuntemattomia ihmisiä
Sveitsin bussiturma oli valitettava onnettomuus, jolle kukaan ei olisi voinut tehdä mitään. Mä laitan kynttilän ikkunalle, sen takia, että maailmassa on paljon kärsimystä, jolle kaikki voisivat edes yrittää tehdä jotain.
Puuhastelua tollaset kynttilät.
YK:n ruokahuippukokous: lapsi kuolee nälkään joka viides sekunti
YK viimeviikkoinen ruokahuippukokous avattiin Roomassa pääsihteeri Ban Ki-moonin sanoilla, joiden mukaan maailmassa kuolee päivittäin yli 17 000 lasta nälkään, vaikka maailmasta löytyy ravintoa jokaiselle jopa yli tarpeen.