Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Apple IPhone4 hyvä? KOKEMUKSIA av-mammoilla?

Vierailija
14.03.2012 |

Mulla ei ole ollut älypuhelinta ja nyt tahtoisin semmoisen millä pääsis nettiin vaikka siellä hiekkalaatikon reunalla.

Olisko tuo kiva?

Millaisia sovelluksia siihen saa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan sen lumoissa. Ei tarvitse tietokonetta avata joka kerta kun haluaa äkkiä tarkastaa vaikka jonkun reseptin tai monelta MasterChef tänään tulee. Tai kun odottaa sähköpostia on nopea vilkaista onko se tullut. Tai ratikkapysäkillä voi katsoa missä kohtaa se on tulossa vai ehtisikö kävellen nopeammin. Varata pöytä ravintolaan tai vaikka lentokoneeseen.

Se on ihan loistava.

Vierailija
2/15 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin loistava etten ole esimerkiksi avannut tietokonetta tän ostamisen jälkeen muuten kuin jotain yliopistojuttuja varten. Kaikki muu hoituu puhelimella.

Sovelluksista on vaikea sanoa, kai se on yksilöllistä mitä tarvii.

Vierailija
4/15 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on seuraava versio. Ostin joulukuussa jo on kyllä todella hyvä. Eniten käytössä oleva sovellukseni on sellainen reittihaku julkisiiin, joka toimii Hgissä ja Tampereella. Syötän sinne vain osoiteen, johon haluan ja puhelin etsii GPS:llä sijaintini ja ehdottaa eri reittejä.

Lisäksi katson ruutu.fi sovelluksesta bussissa tai lapsia nukuttaessani ohjelmia. Lapset saattavat katsoa yle.fi sovelluksesta lastenohjelmia.

Suosittelen!

Vierailija
5/15 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on kyllä kätevä. Sovelluksia löytyy joka lähtöön, itse en kauheasti niitä käytä. Tekstiviestin kirjoittaminen on minusta perinteisellä näppäimistöllä helpompaa, teen kauheasti virheitä iPhonella kirjoittaessa kun ei sormi osu millään oikeaan kirjaimeen.

Vierailija
6/15 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän päivittäin nettiä puhelimella. Esim täällä lukee helposti juttuja ja uutissivut jne.

Itse pelailen puhelimella myös. Sellainen appi kuin DrawSomething :D jossa pelataan muiden puhelimen käyttäjien kanssa ympäri maailmaa.

Vierailija
7/15 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ympäri maailmaa, ja seuraan kavereita, mitä kuvaavat, myös Jamie Oliver on niiden joukossa, koska sen kuvat on super ihania, niitä voi jakaa oman mielensä mukaan. WhatsAppilla on ilmaiseksi teksti ja kuva yhteydessä kaikkien ystäviensä kanssa privaatisti tai ryhmässä, reaaliajassa, ympäri maailmaa, kätevä esim ostoksilla, kirpputoreilla etc. En olis päivääkään ilman. Daily Mailin ladattava versio on on aivan uskomaton, salaman nopea, ja ihan toista kun suomalaiset lehdet. Mun rakkain esine ikinä on tää iphone. Uuden päivityksen ansiosta akkukin kestää nyt puolet pitempään. Tää on yksinkertainen ja hyvin looginen, ja näppäimistön pienuuteen tottuu, mulla kesti kuukauden mutta nyt olen supernopea. Appstoreen tulee kivaa kokoajan, ja tori.fi saittiin voi laittaa kuvineen myyntiin tavaraa kahdessa minuutissa, verrattuna huutonetin etananvauhtiin. Torinkin voi ladata ilmaiseksi Appstoresta. Iphonesta saa irti vaikka mitä, hyvin vähällä vaivalla.

Vierailija
8/15 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ehkä tyhmä kysymys, mutta jos ostan "kytkykaupalla" puhelimen ja uuden liittymän, niin maksaako se netti mitään? Hinnat oli ilmoitettu vaan puheluille ja viesteille.

Vierailija
9/15 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokusen euron kuukaudessa.On kuitenkin halpa. Kyllä ne liikkeessä neuvoo mikä liittymä on hyvä.

Vierailija
10/15 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saa 4:sen melkein ilmatteeksi monesta paikasta. Kannattaako?

Vierailija
11/15 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan, koska kyseinen kännyn(iPhone 4) saa Tf:lta nyt hintaan 240e plus pakollinen liittymä, ja netti.

Eli, kaksi ja puolisadalla saisi uuden Samsungin älykännyn jossa varmasti on tehokkaammat tehot mutta riittäiskö tuo iPhone nykypäivän perusjuttuihin mainiosti? Siis soittamisen lisäksi navigointi, satunnainen surffailu netissä, youtube ja joku kiva koukuttava peli?

Vierailija
12/15 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän jos ottaisit kontaktia siihen lapseesi siellä hiekkalaatikolla. Sinne laatikkoonkin voi mennä ihan kontalleen leikkimään eikä vaan istua tärkeen näkösenä reunalla

Vierailija
13/15 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 4s jossa 16 megapikselin kamera. Käytän sport trackeria janettiä. Tosi hyvä puhelin. Akku tyhjenee kyllä nopeasti. 

Vierailija
14/15 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä päivityksellä akku kestää pidempään? Mitä tarkoitit?

Vierailija
15/15 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa "ongelma" kuulemma on nelosessa, että pitää olla järki päässä, kun selailee nettiä. Ja appseja kannattaa ladata vain Applen omasta kaupasta. Mutta näinhän yleensäkin on, ihan hyviä ohjeita mihin tahansa laitteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi