Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman av:ta olisin autuaan tietämätön

Vierailija
14.03.2012 |

siitä, kuinka huono äiti olen. Kolme hienoa lasta olen maailmaan saattanut. Mutta mutta..

Mutta tietämättömyyttäni en pakottanut itseäni taistelemaan imetyksen kanssa kolmea, neljää kuukautta enempää. olen myös antanut velliä korvikkeen lisäksi. Ja aloittanut kiinteiden antamisen jo 3,5kk ikäiselle.

Ilman av:ta en myöskään olisi tietoinen siitä kuinka olen pilannut lapseni ja maapallon käyttämällä kolmella lapsellani vain ja ainoastaan kertisvaippoja.

Ilman av:ta en kokisi syviä omantunnontuskia antaessani lapsilleni ruokaa purkista, tai lämmittämällä kaupan lihapullia.

terveisin huono äiti

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kuka on niin idiootti että antaa tuntemattomien mielipiteiden vaikuttaa omiin tekemisiinsä. Ennenkin on kakarat kasvatettu kotona eikä muiden mielipiteitä kysytty. Ei minun vanhemmat ainakaan. Niin tekivät kun parhaaksi näkivät ja pää pystyssä sittenkin. Meni syteen tai saveen. Kukaan ei tullut huomauttelemaan, ei tuttu saatikka tuntematon.

Vierailija
2/11 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tänään tuli viimeinen niitti: olen syöttänyt lapsilleni kaupan valmisjauheesta tehtyä italianpataa.

Tästä ei enää alemmas voi äitinä vajota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano entinen ruotsin maikkani ja oikeassa oli. Niin monta mielipidettä kuin mielipiteen ilmaisijaa. Jokainen eläköön elämänsä niinkuin parhaaksi näkee, turha on ottaa muiden mielipiteitä saati tuomioita tunnolleen. Tämäkin av-palsta on täynnä toisilleen kateellisia, hellan ja nyrkin välissä katkeroituneita, mahdottomien mukuloidensa uuvuttamia aivan tavallisia suomalaisia naisia, jotka uskaltaa puhua ja rakastaa jokainen omalla erinomaisella tavallaan. Ei ole olemassa yhtä ja ainoaa oikeaa tapaa elää.

Vierailija
4/11 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupan valmisjauheesta tehtyä italianpataa[i/]

Nyt teiän pissa haisee kaameelle viikon.

Vierailija
5/11 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki eivät lue sanomalehtiä vaan ammentavat tietonsa täältä varman tiedon lähteestä.

Mitä jos joskus lukisit muutakin kuin seiskaa ja av:ta?

Vierailija
6/11 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se vasta huono äiti olenkin, kun tein lapseni 20-vuotiaana vain ylioppilastutkintopohjalta. Ei ollut vakityötä eikä mitään muutakaan työtä. Elelin sujuvasti kelan tuilla, voivoi.

Toisaalta olisin kamala murhaaja jos olisin tehnyt abortin.

Vierailija
7/11 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minua ei kiinnosta roudata lapsia harrastuksesta toiseen.

En myöskään arvosta lapsiani koska he joutuvat käyttämään alelaarista tai kirpputorilta ostettuja vaatteita.

Ja kirjoitus- ja kielioppivirheiden määrästä voi päätellä ettei minulla ole minkään valtakunnan koulutusta.

Vierailija
8/11 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kuin et olis itse muuten tajunnut?

Mä olen ollut tietoinen omasta huonoudestani ilman palstaakin...

Vierailija
9/11 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina isommat hoitaneet pienempiään. Eskarilainenkin oli monesti yksin kotona useamman tunnin. Olen usesti jättänyt vauvan sekä taaperoikäisiä autoon, kun olen käynyt kaupassa.

Sekä jättänyt vauvan kotia ammulla nukkumaan, kun olen koululaisen vienyt kouluun.

Otan olutta ja jopa viinaa lasten nähden.. Vetäny ihan perseet olalle tyyliin.

Ja onhan näitä vaikka mitä ja kuinka paljon. Tuskin näistä meidän lapsista enää kunnon kansalaisia saa tekemälläkään. Mut hengissä sentään ovat... kaikesta huolimatta. Jopa nuo aikuisikään päässeet.

Vierailija
10/11 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees kehtaa pistää tähän miksi ku oon niin luuseri

Vierailija
11/11 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on viisi valeraskautta ja oikeasti olet tumputtava läskimahainen äijä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän