Mikä on pisin aika kun olette olleet käymättä suihkussa?
Ja kuinka usein normaalisti käytte?
Itse käyn normaalisti päivittäin ja en tiedä onko pisin aika, mutta ainakin se tuntui siltä kun laitoksella oli 3 päivää käymättä suihkussa sektion jälkeen, en muista että ikinä olisi ollut niin tuhruinen ja haiseva olo!
Kommentit (29)
ja ole ainoa kotona olija, niin voin hyvin olla päiviä ilman suihkua. Osapesu riittää. Iho voi hyvin, kun ei käy liian usein kokosuihkussa.
Vitun neidit viikon pystyy olemaan helposti ilman suihkua jos ei hikoile paljon itse kyllä käyn joka toinen päivä saunassa
Pari viikkoa peseytymättä helposti. No hampaat pesin.
Vajaa viikko, mutta uimassa kyllä. Tuolla luonnossa, missä ei ole niin nuukaa. ekana kotona suihkuun.
Olisko kolme päivää Roskildessa, sitten oli pakko mennä kylmään sekasuihkuun :D
Kuukausi, mökillä on sauna ja pata, ei suihkua.
Viikon hiihtoretkillä Lapissa peseytyminen rajoittuu kosteuspyyhkeisiin ja hampaiden harjaukseen. Jos olisi tilaisuus olla reissussa pidempään, niin täytyisi sopivan tilaisuuden tullen kuumentaa vettä perusteellisempaa peseytymistä ja ehkä pyykkiäkin varten.
se olin lapissa vaeltamassa,ei päässyt suihkuun olin siis savettejen varassa,arva aoliko ihanaa päästä suihkuun sitte,kyllä mä pääsin sektion jälkeen suihkuun sen katetrin kanssa.