Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaapa mulle suht.siisti TOIMISTOTYÖ

Vierailija
14.03.2012 |

Eli, palkan ei tarvi olla huikea eikä tehtävän ihmeellinen. Haluan toimistotyön, siistin sisätyön. Jossa voi juoda kahvia samalla kun hommia tekee. Mielellään jotain suht.helppoa, ei kamalasti haastetta. Olen pph, mutta nyt haluan tehdä muuta ja olen valmis käymään jonkun parin vuoden koulun saadakseni siistin sisätyön.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä n. kolme miljoonaa muutakin tässä maassa. Mitään vahvuuksia sulla ei ole. Motivaationa on, että sua kiinnostaisi päästä helpolla.

Alatko nähdä, miksi tämä onkin niin vaikeaa?

Vierailija
22/27 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen suht helppoa toimistotyötä: laskutusta, ostoreskontraa, palkanlaskennan avustavia töitä jne. Koulutukselta oon yo-merkonomi ja tradenomi.

Lisäksi päivitäin joitain meidän järjestelmiä joten minulla on erityisosaamista jota ei kellään muulla työpaikallan ole. Tarvittaessa noita voi tehdä joitain etänäkin.

Olen ihan tarkoituksella hakeutunut yksinkertaisiin töihin ja antanut toisten edetä ja pakertaa :) Toki ne saa enemmän rahaakin mutta se ei nyt hirveästi kiinnosta. Teen nämä rutiinilla ja lyhennetyllä työajalla ja työt ei seuraa kotiin perässäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D:D::D:D:D:D::D:D:::::::::::DDDDDDDDDDDDDDDDd

Vierailija
24/27 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan ap:lle työnhakuun! Tuolla upealla asenteella, ilman koulutusta ja suhteita pääset varmasti itse valitsemaan sopivan leppoisan toimistotyön. Työttömiä, koulutettuja ja työhaluisia ihmisiä kun ei tässä maassa ole. Yksinkertaisia kopiohommia ja puhelimeen vastaamista riittää, kännykkäaikaan kun puheluita on niin helppo yhdistää, ja sähköpostin, skannerin ym. käytön myötä kopiointi on suorastaan lisääntynyt. Tehtäväviä ei ole suinkaan tässä taloustilanteessa karsittu eikä työtehtäviä yhdistetty. Kun joku jää eläkkeelle, tilalle palkataan ilman muuta uusi työntekijä, eikä mietitäkään sitä vaihtoehtoa, että häneltä jäävät työt jaettaisiin jäljelle jäävien kesken. Kun mitään ei tarvitse tehostaa, toimintoja järkeistää jne. niin edelleen riittää sitä yksinkertaista työtä tehtäväksi, eikä kenellekään ole tullut mieleenkään, että johtajatkin voisivat itse kirjata kilometrinsä ja poissaolonsa suoraan järjestelmään muiden töiden ohessa. Ei, kyllä tässä maassa edelleen on pilvin pimein leppoisia töitä, joissa pääset juomaan kahvia, vähän naputtelemaan tietokonetta ja silloin tällöin yhdistämään jonkun puhelun. Ilman alan koulutusta toki. Valinnan vaikeus on sinulle se haastavin osuus tässä!

Vierailija
25/27 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/27 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti pph ilman muuta kokemusta toimistotyöhön eikä ole edes merkonomi?

Tiedätkö kuinka paljon toimistotöihin on hakijoita, joilla on osaamista ja/tai koulutus ja heillekään ei riitä hommia.

Vierailija
27/27 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkan tarvitsee olla huikea ja ihmeellinen, työtehtävien helppoja! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan