Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvokaapa mulle suht.siisti TOIMISTOTYÖ

Vierailija
14.03.2012 |

Eli, palkan ei tarvi olla huikea eikä tehtävän ihmeellinen. Haluan toimistotyön, siistin sisätyön. Jossa voi juoda kahvia samalla kun hommia tekee. Mielellään jotain suht.helppoa, ei kamalasti haastetta. Olen pph, mutta nyt haluan tehdä muuta ja olen valmis käymään jonkun parin vuoden koulun saadakseni siistin sisätyön.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuntaudu vaikkapa taloushallintoon.

Itse tein juurkuvailemaasi työtä. Ihan kiva palkka (yli 2te), liukuva, joustava työaika. Jalat pöydällä hörppiä kahvia omassa työtilassa, vastailla puhelimeen, tehdä muutamia paperihommia ja surffailla netissä :) Toki myös vastuuta, pientä päätösten tekoa ja järjestelyjä asioissa, mutta pääosin täysis leppoisaa. Suosittelen! Itseäni alkoi työn "sisällöttömyys" tympimään ja lähdin opiskelemaan.

Em. työnkuva sopii moniin perustoimistotöihin!

Vierailija
2/27 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein juurkuvailemaasi työtä. Ihan kiva palkka (yli 2te), liukuva, joustava työaika. Jalat pöydällä hörppiä kahvia omassa työtilassa, vastailla puhelimeen, tehdä muutamia paperihommia ja surffailla netissä :) Toki myös vastuuta, pientä päätösten tekoa ja järjestelyjä asioissa, mutta pääosin täysis leppoisaa. Suosittelen! Itseäni alkoi työn "sisällöttömyys" tympimään ja lähdin opiskelemaan.

merkonomiksi opiskelin hetken, mutta ei napannut. Miten saada niinkin yksinkertainen työ että vastaan puhelimeen, yhdistän puheluja, mapitan papereita yms.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä sun opiskella pitää kaikkia paperihommia varten nykyään. siivoojan hommiinkin pitää olla koulutus.

Vierailija
4/27 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/27 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim vastaanottovirkailijalla. Meillä on töissä palkattu vartiointiliikkeestä aulahenkilökuntaa ja he tekevät juuri tällaista työtä. En kyllä tiedä mikä koulutus heillä on, olisiko myös variointi koulutusta.

Hyvä idea tuo helppo työ. itse aattelin että voisin mennä uimahallin lipunmyyjäksi. Aika stressitöntä.Oma työni on aika stressaavaa ja joskus voisin vaihtaa helpompaan.

Vierailija
6/27 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella stressaavaa kun on paljon soppareiita,urakkapalkkaa,provikkapalkkaa,muutoksia ties mitä. Ja aikataulut ovat aina todella kiireisiä. Lakiasioista pitää tietää paljon. Huono palkka,vaativa työ.

Vierailija
7/27 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on merkonomin tutkinto. Kaipasin juuri tuollaista kuvailemaasi toimistotyötä. Laitoin 223 hakemusta eri firmoihin, joihin haettiin työntekijää. Yksi ainoa hakemus johti siihen, että pääsin haastatteluun, sitäkään paikkaa en saanut. Sitten vaihdoinkin alaa.

Eli töitä on tosi vaikea saada, se on oma kokemukseni. Ohi menevät esim. tradenomit, jotka eivät saa koulutustaan vastaavaa työtä ja hakevat tuonkaltaisia töitä.

Vierailija
8/27 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee nykyaikana todella vähän. Kyllä yleensä kaikki toimistotyö edellyttää vähän oma-aloitteellisuutta ja jonkin alueen asiantuntemusta. Siis esim vaikka myynnin dihteerityöt, matkahallinto, laskutus jne.

Vierailija
9/27 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolla asenteella et toivottavasti mitään saakaan.

Vierailija
10/27 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinvaihteen hommia. Se oli kyllä rasittavaa, piti siis olla koko ajan puhelimessa 6h päivässä. Kahvia sai kyllä hörppiä ja työ oli helppoa.

Vierailija
11/27 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nykyään saa oikein mitään työtä jos ei ole

a. koulutusta

b. alan kokemusta

c. suosittelijoita

Vierailija
12/27 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/27 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pph:n töitä takana neljä vuotta, sitä ennen pk:ssa vuoden. Olen tympääntynyt sos.alaan

ap

Vierailija
14/27 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et nykyaikana saa oikein mitään töitä, jos ei ole koulutusta. Toimistohommiin pitää olla vähintään merkonomin koulutus. Toki jos olet joltain pieneltä paikkakunnalta, jossa kaikki tuntee kaikki, saatat saada jostain tutun firmasta jotain hommia. Mutta vaikeaa on, kun koulutetummatkaan ei meinaa töitä saada.

Ja sinä, joka neuvoit hakeututmaan palkanlaskijaksi, niin se ei todellakaan ole helppoa toimistohommaa. Hemmetin kiireistä ja vaativaa. Pitää osaa ala tes, kahden viikon välein on kauheat paineet palkka-ajoista jne.

Vierailija
15/27 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on merkonomeja täynnä. Jos tarjolla on toimistotyötä, joka ei vaadi erikoisosaamista, hakijoita on ainakin tässä kaupungissa satoja. Irtisanomisten jälkeen keski-ikäisten entisten tekstinkäsittelijöiden ja muita rutiinitöitä tehneiden on vaikea saada uutta työtä, vaikka toimistokokemusta onkin.

Helpot toimistotyöt tehdään nykyisen vaativamman ohessa tai koneilla, puhelimeen vastaajia on yhä harvemmassa paikassa. Erityisosaamista vaativat taloushallinnon työtkin ovat keskittymässä suuriin yksiköihin.

Vierailija
16/27 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toisinaan, mutta muuten aika leppoisaa ja mukavaa hommaa ja palkkakin päivätyöstä 2700e =)

Vierailija
17/27 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toisinaan, mutta muuten aika leppoisaa ja mukavaa hommaa ja palkkakin päivätyöstä 2700e =)

Vierailija
18/27 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjanpitäjä; ei ole kovin vaativaa työtä, minä olen tehnyt kirjanpitäjän töitä ilman mitään koulutusta alalta. Kaffitaukoja ehtii hyvin pitämään, ainoastaan tilinpäätöskaudella on vähän kiireisempää.

Vierailija
19/27 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti lapsiin ja nuoriin suuntautunut? Käy vaikka lähihoitajan asiakaspalvelu- ja tietohallinto koulutusohjelma, kestää vain vuoden koska sulla on perusopinnot suoritettu. Sitten voit työskennellä vaikka osastonsihteerinä tai vastaanotossa esim. terveysasemalla.

Vierailija
20/27 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen suht helppoa toimistotyötä: laskutusta, ostoreskontraa, palkanlaskennan avustavia töitä jne. Koulutukselta oon yo-merkonomi ja tradenomi. Aikoinaan tätäkin paikkaa haki yli sata työnhakijaa.

Tsemppiä työnhakuun, mutta tosiaan sun on hankittava koulutus ensin ja vaikka työharjoittelun kautta kokemusta.

Tuskin kuitenkaan mikään firma palkkaa ketään periaatteella "joskus on jotain kopioiden ottamista ja lopun aikaa voit surffailla netissä ja hörppiä kahvia". Eiköhän ne nykyisetkin työntekijät kykene ne kopioimiset ja normimapittamiset hoitamaan ilman lisäapua:) Pitää siis olla jotain muitakin taitoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan