MIES KYSYY: Mielestäsi paras miesten tuoksu?
Vähän apuja tarvitsisin arvon naisilta.
Mikä on Sinun mielestäsi hyvä tuoksu jolle toivoisit kumppanisi tuoksuvan ja mikä siis sytyttää?
Kysyisin myös mikä on lempiasentosi rakastelussa?
Kommentit (29)
... väittäisin, että paras tuoksu miehelle on Kouros. Ja asento koiruli eli takaapäin.
tosi hyvä tuoksu ja joskus aikoinaan sellaista käytinkin. Pitääpä taas hankkia. Kiitos.
Ootteko te ihan dorkia? Luuletteko että sitä miestä kiinnostaa katsella teidän naamaanne? Herätys sieltä Harlekiinisarjoista Miehet tykkää katsella tissejä, pillua ja persettä. Kun mies on alla kuusysissä niin mikä sen simien eteen levittyy? Kun mies panee takaa niin minkä se siinä edessään näkee? Mies on visuaalinen olento, eikä sitä tippaakaan tosiassa kiinnosta mikään silmiin tuijottelu sillon kun naidaan. Kunnon rietastelu tekee hyvää! Ja paras miestentuoksu on Jean-Paul Gaultierin Le Male ja paras asento on edestä jalat miehen hartioilla tai sitten takaapäin.
Todellakin miehenä haluan nauttia naisesta visuaalisesti eli eri asennoissa ja 69 on siitä hyvä, että samalla voi maistella ja mikä parhaiten miehen kiihottaa kuin naisen pimppi. Naisessa se tuoksu on paras, mutta laitetaan myös kysymys, että mitä tuoksua arvon naiset käytätte?
Lempiasento... takaapäin on ihana, ratsastuskin kivaa. 69 nam nam.
Mies tykkää meillä kans edellä mainituista. Takaapäin katselee peppua ja sanoo, että on ihanan muotoinen, pyöreä peppu ja kapea lantio. Ratsastuksessa näkee tisut. 69 on kiihottavaa ja minä ainakin tykkää miehen palleista ;)
ja asento ls ja mies istuu sohvalla ja nainen ratsastaa kasvokkain. Lusikka jossa naisen ylempi jalka miehen ylemmän jalan päällä(ei siis jalat yhdessä) Tykkään 69:stä ja kiihotun kun saan katella niitä roikkuvia palleja, eivät kyllä meillä ulotu silmille saakka.Myös toisin päin on kiva että 69:ssä nainen on päällä.
Taakaa asennolle en juuri anna arvoa muuta kuin esileikkinä, ei kosketa mun "paikkoja".
ja asento ls ja mies istuu sohvalla ja nainen ratsastaa kasvokkain. Lusikka jossa naisen ylempi jalka miehen ylemmän jalan päällä(ei siis jalat yhdessä) Tykkään 69:stä ja kiihotun kun saan katella niitä roikkuvia palleja, eivät kyllä meillä ulotu silmille saakka.Myös toisin päin on kiva että 69:ssä nainen on päällä. Taakaa asennolle en juuri anna arvoa muuta kuin esileikkinä, ei kosketa mun "paikkoja".
tuohon - mies ei halua katsella kasvoja- vastaisin että minun mieheni haluaa. Hän nimenomaa on sanonut että haluaa nähdä nautinnon kasvoillani, eikä tykkää panna takaapäin.
Joten missään asiassa ei saisi yleistää.
t tämä sama
on Jean Paul Gaultierin Le Male. Tuoksuu vaan niiiin hyvälle..
Lempiasento lusikka.
itselle tuoksuu hyvälle ja sytyttää mun naisen.
Se riittää mulle.