Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni (miespuolinen) erosi vaimostaan

Vierailija
13.03.2012 |

Olemme hyvät kaverit, mutta puhtaasti asialinjalla. Kuultuani hänen erostaan villiinnyin. Haluaisin hänet heti itselleni. Olen itse naimisissa. Pitäisikö vain unohtaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei se sitten ollutkaan vaan ystävä...

Vierailija
2/9 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ero oli minulle kova paikka, vertaisin miehen kuolemaan, eräs mies jota olin pitänyt ystävänä lähestyi minua muuten kuin ystävänä pari kuukautta eron jälkeen, loukkaannuin syvästi, meni vuosia ennenkuin annoin anteeksi

Ero ei kaikille ole helppo asia ja samantien uusi mato koukkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut koskaan ennen tällaista. Meillä ei ole ollut mitään säpinää aikaisemmin, mutta hauskaa toki. Ehkä tämä menee aamuksi ohi, toivottavasti.

Vierailija
4/9 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ollut koskaan ennen tällaista. Meillä ei ole ollut mitään säpinää aikaisemmin, mutta hauskaa toki. Ehkä tämä menee aamuksi ohi, toivottavasti.

Vierailija
5/9 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään suhdetta haluaisikaan, mutta jotakin ohimenevää. ei ehkä kannata riskeerata hyvää ystävyyttä kuitenkaan.

ero oli minulle kova paikka, vertaisin miehen kuolemaan, eräs mies jota olin pitänyt ystävänä lähestyi minua muuten kuin ystävänä pari kuukautta eron jälkeen, loukkaannuin syvästi, meni vuosia ennenkuin annoin anteeksi Ero ei kaikille ole helppo asia ja samantien uusi mato koukkuun.

Vierailija
6/9 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä vapaa tai huono parisuhde vai miksi tunnut olevan täysin välinpitämätön avioliittosi suhteen, mietit vain, miten panemisenne vaikuttaisi kaveruuteen?

Vierailija
7/9 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ja miehen ystävyydessä on aina jotain muutaKIN. MIeheni paras ystävä on nainen ja sain kuulla vuosien jälkeen, että tämä nainen oli aina panetellut minua miehelleni ja ihan selvästi yrittänyt saada häntä itselleen. Harvassa taitaa olla ne mies-nainen ystävyyssuhteet, jossa ei ole lainkaan tunteita mukana.

Vierailija
8/9 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ja miehen ystävyydessä on aina jotain muutaKIN. MIeheni paras ystävä on nainen ja sain kuulla vuosien jälkeen, että tämä nainen oli aina panetellut minua miehelleni ja ihan selvästi yrittänyt saada häntä itselleen. Harvassa taitaa olla ne mies-nainen ystävyyssuhteet, jossa ei ole lainkaan tunteita mukana.

meistä voi ihan rehellisesti varmaan sanoa, että esim. sen miespuolisen kaverin kertoessa parisuhdeongelmista koetettaisiin saada kaveri näkemään asia vaimon kantilta. Enimmäkseen varmasti lyödään löylyä lisää, ja säälitellään kun toisella on niin kamala akka, ja itse esitetään parempaa.

Vierailija
9/9 |
14.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin puoliso, niin ollaan oikeastikin ihan vaan kavereita. Se siinä on salaisuutena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä