Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelen naapurimiehen rekan kanssa.

Vierailija
13.03.2012 |

Olen yleensäkin aina ollut rakastunut tavaroihin, en ihmisiin. "Poikaystävä" lähtee kohta reissuun kun naapurilla on keikkaa Ruotsiin. :(

Tilanne tietysti naurattaa ja ihmetyttää useimpia mammoja täällä, mutta se ei haittaa minua. Ainoa, mistä kärsin on se, etten todellakaan voi kertoa tästä oikeille kavereilleni.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa yksi nainen muka seurusteli eiffel-tornin kanssa, joten sairauteesi taitaa olla oikeakin diagnoosi. Miten muuten on, pelkäätkö että miehesi pettää kun sinua on reissussa? :D

Vierailija
2/11 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mun poikaystävä, niin voit seurustella aika monenkin auton kanssa. Autojen omistaja on naimisissa, sitä ei voi saada, mutta ton saat kyllä, jos vanhat romut kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mun poikaystävä, niin voit seurustella aika monenkin auton kanssa. Autojen omistaja on naimisissa, sitä ei voi saada, mutta ton saat kyllä, jos vanhat romut kiinnostaa.

Kiitos tarjouksesta, mutta minulla kyllä on jo tuo poikaystävä, johon tunnen seksuaalista vetoa.

Kolmoselle tiedoksi, että olen nähnyt ko. ohjelman joskus vuosia sitten, mutta en pidä tilannettani sairautena. Jotkut ihmiset vain rakastuvan esineisiin, thats all. Pahaksi tämän tekee se, että joudun jatkuvasti salailemaan ja selittelemään, miksi pyörin tiellä.

ap

Vierailija
4/11 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia pervoja sitä riittääkin näköjään. Panetteko oikein? xD

Vierailija
5/11 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossa yksi nainen muka seurusteli eiffel-tornin kanssa, joten sairauteesi taitaa olla oikeakin diagnoosi.

olihan siinä samassa vissiin myös autoon rakastunut mies, ja se kirkon kaiteen kanssa sekstaileva. Miten ap rakkautesi käytännössä ilmenee? Onko ihan fyysistä läheisyyttä?

Vierailija
6/11 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulloja jai viematta, niita jai runsaasti jalkeeni siis kun lahdin? Missa avain? Varmasti on jo kertynyt. Pitaisiko tulla viemaan? POIKAYSTAVA siella asunnossa minua varmasti ikavoi.

Syamia sinne! Muiskis!

Vierailija
7/11 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis tyossakayva? Ajattelin, etta muutan sinne pienimman kanssa saan vuoden loppuun kotihoidon tukea.

Vierailija
8/11 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole romu, siis kukaan heista. Kayttoa loytyy kylla kaikille. Ihanvarmastinio.

Vierailija
9/11 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvihuoneen laittoa olisi tarjolla. olen jo tulossa! iiiik!

Vierailija
10/11 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että jonkunlaista seksiä on ja orkkuja tulee.

ap

Vierailija
11/11 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tarjouksesta, mutta minulla kyllä on jo tuo poikaystävä, johon tunnen seksuaalista vetoa.

Mikä auto? Minkä ikäinen? Entä jos tulee (noilta spekseiltään) täysin samanlainen vastaan, onko se yhtä ihana? Entä jos se auto hajoaa ja kuski kiroaa sen alimpaan helvettiin? Lyötkö kuskia?

T. Vm -84 oranssin Nokkascanian sussu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä