Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ääh, hirvee vauvakuume ja esikoinen vasta 6kk

Vierailija
13.03.2012 |

Olin ihan ajatellut että aikaisintaan toista yrittämään kun esikoinen olisi pari vuotias.. En edes käsitä mistä tämä vauvakuume nyt pukkasi kun esikoinenkin on vielä vauva! Ja ei anna kyllä asuntokaan oikein myöten toiselle lapselle.. Mies sais varmaan sydänhalvauksen jos tosissani sille ehdottaisin jo nyt toisen yrittämistä. Ja eipä kyllä voisikaan vielä kun sairaalasta kehotettiin odottamaan ainakin vuosi sektion jälkeen uudelleen raskautumista. Ja rahatilannekaan ei ehkä toista sallisi, pöh. Typerät hormonit.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihan ajatellut että aikaisintaan toista yrittämään kun esikoinen olisi pari vuotias.. En edes käsitä mistä tämä vauvakuume nyt pukkasi kun esikoinenkin on vielä vauva! Ja ei anna kyllä asuntokaan oikein myöten toiselle lapselle.. Mies sais varmaan sydänhalvauksen jos tosissani sille ehdottaisin jo nyt toisen yrittämistä. Ja eipä kyllä voisikaan vielä kun sairaalasta kehotettiin odottamaan ainakin vuosi sektion jälkeen uudelleen raskautumista. Ja rahatilannekaan ei ehkä toista sallisi, pöh. Typerät hormonit.

Aivan turhan raskaaksi elämäsi muodostuu liian pienellä ikäerolla. Ehtii sitä myöhemminkin.

Vierailija
2/14 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauskuume sulla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jotain 7-8kk. Kävi poistattamassa kierukankin. Nyt tuo esikoinen on haastava 1-vuotias ja äitinsä vannoo vähintään kolmen vuoden ikäeron nimeen. Ilmeisesti joku tilapäinen mielenhäiriö tai hormonimyrsky oli silloin kesällä.

Vierailija
4/14 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen hellamyrkky.

Vierailija
5/14 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kohta kolmevuotias ja ei tulisi mieleenkään kuumeilla uutta vauvaa.

Vierailija
6/14 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin itse totesit...hormoonit ;)

Ei auta kuin ajatella järjellä ja antaa 1.vauvan olla vauva ihan kaikessa rauhassa.

Ehkä 2.raskaus ei menisikään hyvin vaan voisit olla vaikka pää pöntössä seuraavat puoli vuotta ja kuka sitten hoitaisi tämän jo olemassaolevan vauvan?

Eli nauti elämästä ensin yhden lapsen äitinä :)

Meillä on lasten...tyttö ja poika...ikäero 4v. ja olen päässyt helpolla kun oli vain 1 vauva kerrallaan ja lapset tulevat hyvin toimeen keskenään kun ei tarvitse olla mustasukkainen tai kateellinen.

Vierailija
7/14 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein positiivisen testin ku vauva 3kk, meni kesken :/

Sitten taas positiivinen ku vauva 8kk.

Ei pelota, onnellinen olen!

-rv 27 ja taapero 1v.-

Vierailija
8/14 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhan raskaaksi elämäsi muodostuu liian pienellä ikäerolla. Ehtii sitä myöhemminkin.

esikoinen oli 6kk kun aloin odottaa toista lastamme ja toinen lapsi oli 6kk kun odotin kuopustamme. Ihanaa se on, kun kotona on paljon pieniä:)

Vierailija
9/14 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettisit töihin menoa!

Vierailija
10/14 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iässä uuden synnyttyä. Olisi todella epäreilua häntä kohtaan.

Vierailija
11/14 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota kuule että ensimmäinen tulee uhmaikään. Tuossa iässä ne onkin ihania ja sööttejä, kun eivät vielä liiku, sotke paikkoja, tongi joka paikkaa, kysele, melua ja heittäydy kaupan lattialle huutamaan.

Vierailija
12/14 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on se vauva! Hoidat sitä nyt ja suraava sitten vaikka vuoden päästä jos siltä vielä tuntuu kun tämä lähtee liikkeelle...

Vierailija
13/14 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tämä 6-kuinen ei täytä?

Vierailija
14/14 |
13.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsen haluaa, niin ei se sitä tarkoita, että edes heti raskaaksi tulisi. Ja mikä ihmeen taika sillä 2-3 vuoden ikäerolla sitten on? Miksei yhtä hyvin voisi olla vähemmän tai enemmän? Kaikissa ikäeroissa on varmasti omat hyvät ja huonot puolensa.

Sen sanon, että yrittäkää jos haluatte! Toivottavasti on hyvä turvaverkko. Siis läheisiä, jotka voivat tarvittaessa auttaa lastenhoidossa jos jotain sattuu tai väsytte pahasti.

Meillä on nyt pian 1,5 v lapsi ja toinen syntyy näinä päivinä. Hyvä turvaverkosto löytyy, mummot ahkerasti hoitavat ja pyytävät esikoista kylään. Eiköhän me selvitä, vaikka ei varmasti aina helppoa ole.

Mieti myös näin, ihmisillä on kaksosia, on yksinhuoltajia.. suurperheen äitejä... ei se aina niin mene, että hulluksi siinä tulee! Tietenkin hyvä pohtia jaksatteko oikeasti, mutta mä sanon, että kyllä siitä selviää jos todella jokatapauksessa sen toisen lapsen haluatte!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi