Olen paikalla hetken aikaa. Kysykää.
Kommentit (7)
milloin alkaa kevät ja kunnon lämpimät?
Kiitos.
Miksi olette jääneet lapsen tasolle? Onko teidän tarkoituskaan aikustua?
uskonnollisiin syihin vedoten? Uskonto kasitetaan tassa nyt hyvin laajassa mielessa myos vapautena (vapautuksena, siis erivapautena) siita. Kun harkitaan lain tuomiota, niin omantunnon syyt pitaisi minusta ottaa huomioon myos radikaaleilta vaikuttavissa tapauksissa (jotka kuitenkin usein ovat aika kesyja moneen muuhun verrattuna). Tama on minusta etiikka, jonka mukaan pitaisi toimia. Mita mielta te olette? Olen ehka paikalla hetken paassa lukemassa vastausta, jos en, niin joku muu kylla lukee.
jos vastaan juu tai jaa, niin puhun itseni pussiin. Täsmennä hiukan, niin tiedämme molemmat, mistä on kyse.
Katsotaan taas hetken paasta. Ei minua tarvitse pelata eika olla niin epaluuloinen.
Miksi olette jääneet lapsen tasolle? Onko teidän tarkoituskaan aikustua?
Tällä hetkellä en koe tarvetta aikuistua, eikä ulkoisia paineitakaan kovasti ole. Regressiivinen käyttäytyminen on tapa säilyttää mielenterveydestään se osa, mikä on vielä jäljellä.
ap
Milloin on Stokkan Hullut Päivät? Tai milloin alkaa kevät ja kunnon lämpimät? Kiitos.
sinne alkaa ilmestyä niitä hullujen päivien ruuhkia.
Maaliskuussa maata näyttää, huhtikuussa humahtaa
uskonnollisiin syihin vedoten? Uskonto kasitetaan tassa nyt hyvin laajassa mielessa myos vapautena (vapautuksena, siis erivapautena) siita. Kun harkitaan lain tuomiota, niin omantunnon syyt pitaisi minusta ottaa huomioon myos radikaaleilta vaikuttavissa tapauksissa (jotka kuitenkin usein ovat aika kesyja moneen muuhun verrattuna).
Tama on minusta etiikka, jonka mukaan pitaisi toimia. Mita mielta te olette?
Olen ehka paikalla hetken paassa lukemassa vastausta, jos en, niin joku muu kylla lukee.