NYT KYLLÄ TUNNUSTATTE! Kuka koiran omistaja tätä vielä tekee!?
joka keväinen ällökausi on alkanut, ainakin täällä stadissa. KADUT TÄYNNÄ PASKAA! HYI!
Miksi et siivoa koirasi jälkiä? Vastaa!!
Kommentit (65)
yks asia mitä mä EN voi käsittää. Miksi sitä koiraa ei voi paskattaa vaikka 10 me sivussa kävelytiestä, jos ei jaksa niitä paskoja kerätä??
Suomessa on pääsääntöisesti niin paljon pöndeä, että tosi harva koira ulkoilee ihan stadissa. Kyllä jokainen koiranomistaja huomaa kun se sesse alkaa vääntämään torttua, ei kakkaa vauhdissa niinkuin hevonen. Siinä kohdassa voi raahata sen koiran sinne puskan puolelle. Ei vaikeaa, ja koira oppii tosi nopeesti, että tähän kävelytielle ei kuulu kakkia.
Tosin emme ole ikinä ulkoilleet stadissa, emme muissakaan kaupungeissa.
Koirani paskoo omaan pihaan tai sitten metsään ja metsäteille.
Miksi ihmisten sallitaan pitää turhia lemmikkejä, joilla ei ole mitään hyötyä.
Koirat ainoastaan virkamieskäyttöön, kuten tulli ja poliisi sekä metsästykseen ja muuhun joissa koiraa tarvitaan, esim opaskoirat.
Kissoja nyt ei tarvitse lainkaan.
Laki pitäisi suomeen moisesta saada.
paskatti ison koiransa aivan minun ja lapseni nenän edessä julkisella pyörätiellä ja meinasi häipyä vähin äänin höyryävän paskakasansa ääreltä.
Valitettavasti lapseni oli juuri vähän aikaisemmin kävellyt paskakasaan epähuomiossa karkkipussia avatessaan, ja olin aika raivoissani. Taisin sitten älähtää sille paskaämmälle jättämästään paskakasasta, mutta arvon madam töksäytti minulle, ettei hän jaksa kannella paskapussia 10 kilometrin lenkkiä.
Siispä kysyisin pitääkö ihmisten hankkia niin isoja koiria, etteivät jaksa edes kantaa niiden paskoja? Kasa oli kieltämättä valtava, mutta ilmeisesti tämä nainen ei todella jaksanut kantaa paskoja pois vaan hänen oli pakko jättää ne siihen kaikkien muiden kiusaksi ja harmiksi ja häpeillen poistua kiroilevien kanssaihmisten manausten kuulumattomiin.
Eli voitaisiinko ottaa käyttöön joku voimatesti, jolla varmistettaisiin ettei huonokuntoisille ihmisille myydä koiria, joiden paskat painavat enemmän kuin ämmät jaksavat kantaa?
Koska koirani juoksevat, paskovat ja ulkoilevat MAALLA, omalla tontilla, metsässä.
Eivät pasko omalle nurmimaalle vaan käyvät pusikossa.
Lenkit käydään metsikössä ja treenit hoidetaan treenikentällä.
Pusseja pidän mukana silloin kun käydään treeneissä ja jos tarvitsee remmilenkillä käydä sekä koirani tekee paskat paikkaan mistä laki osoittaa minun olevan velvollinen korjaamaan.
Nämä kerrat ovat kyllä niin vähäiset että on tarvetta tällaiseen ollut.