masentaa.. Mies lähtee aina karkuun,eikä käy kotona kuin nukkumassa
meillä ei ole mieheni kanssa enää yhteistä aikaa. Aamulla hän lähtee aikaisin töihin,minä opiskelemaan. hänellä työt pitäisi loppua puol neljän maissa,mutta toinen tulee kotiin vasta montaa tuntia myöhemmin. Kun koti ovi vihdoin aukeaa,toinen käy suihkussa ja lähtee kavereidensa luo tai isänsä luo istumaan ja yöksi palaa kotiin nukkumaan. Olen monta kertaa sanonut asiasta hänelle ja ehdottanut että jos voisimme olla esim viikonloppuna EDES YHDEN päivän yhdessä,kahdestaan,ettei hän olisi koko ajan kavereidensa luona tai etteivät he olisi koko ajan meillä käymässä.
Asuimme vielä muutama viikko sitten naapuripaikkakunnalla ja olimme arkisin pari tuntia iltaisin yhessä. Tuolloin ehdotin että olisimme viikonloppuna joskus kahdestaan,mutta toinen vetosi siihen että kun ei viikolla näe kavereitaan,niin hänen pitää saada nähdä heitä viikonloppuna. Kun mies ehdotti että muuttaisimme takaisin kotipaikkakunnalle,suostuin,koska ajattelin että me ehtisimme viettää enemmän silloin yhessä aikaa,mutta kun muutimme tänne se yhteinen aika on aina vain vähentynyt. Tänään ehdotin samaa ja toinen jälleen vetosi siihen ettei hedi nähdä kavereitaan tarpeeksi tai että kai hän saa kylällä käydä jos haluaa. En edes muista,milloin viimeksi olisimme istuneet vierekkäin samalla sohvalla,katsonut yhdessä elokuvaa tai yliopäätäänsä tehnyt yhdesäs yhtään mitään. Sitten toinen ihmettelee miksi itken joka ilta,tai miksi olen surullinen. Jos kerron syyn, niin toinen aloittaa heti riidane ttä yritän estää häntä käymästä kavereidensa luona ja että haluan että maailma pyörisi ainoastaan vainminun ympärillä.. En tiedä mitä pitäisi tehdä,en haluaisi eroa,mutta tuntuu että se olisi sama asia,saman verran me kuitenkin näkisimme toisiamme,olimmeko me sitten suhteessa tai emme.. itkettää..
Kommentit (5)
Ikänne, parisuhteen pituus, lapsia...? Kuulostaa kyllä siltä, että mies ei uskalla tehdä vain aloitetta eroon, mutta olisi muutoin siihen valmista kauraa. Ikävää kuultavaa tietysti, enkä minä voi sitä tietää, mutta aika vanhanaikaiset merkithän nuo ovat.
Nyt joko ryhdistäydyt ja hommaat omia menoja, ja jos mies ehdottaa iltaa kahdestaan, et välttämättä "ehdi", ehkä hän sitten huomaa ettei maailma pyörikään hänen napansa ympärillä, tai sitten teet rohkeasti aloitteen keskustelusta mahdollisesta erosta. =(
itse olen 17 ja mies on 25 ja ollaan oltu yhdessä 2 vuotta.Lapsia ei ole. Minustakin on alkanut tuntua vahvasti siltä,ettei toinen enää halua olla yhdessä. Mutta toisaalta sitten kun toinen puhuu välillä että "mietippä sitten kun meillä on yhteisiä lapsia .." tai että " sitten ko mä rakennan meille oman talon.. " monesti kun hän puhuu meistä, hän "antaa ymmärtää" että hän haluaisi olla minun kanssa vielä sen kymmenen vuodenkin kuluttua. Toisaalta taas se ei tunnu siltä,kun toinen ei ole kotona juuri lainkaan...
itse olen 17 ja mies on 25 ja ollaan oltu yhdessä 2 vuotta.Lapsia ei ole. Minustakin on alkanut tuntua vahvasti siltä,ettei toinen enää halua olla yhdessä. Mutta toisaalta sitten kun toinen puhuu välillä että "mietippä sitten kun meillä on yhteisiä lapsia .." tai että " sitten ko mä rakennan meille oman talon.. " monesti kun hän puhuu meistä, hän "antaa ymmärtää" että hän haluaisi olla minun kanssa vielä sen kymmenen vuodenkin kuluttua. Toisaalta taas se ei tunnu siltä,kun toinen ei ole kotona juuri lainkaan...
lankea. Siinä käy niin, että sä istut kotona kakaroiden kanssa, ja mies käy kavereillaan. Vai mahtaako ne kaverit edes olla miespuolisia? Jos miehelle "kaverit" on noin tärkeitä, sä voit varmaan laskea, että 1+1=3 on ihan mahdoton lukema, ja pakata kamasi. Äläkä tule takaisin, mies on meidän aikuisten kielessä ns. teinin tasolla, eli luultavasti henkisesti nuorempi kuin sinä.
Älä ole sinisilmäinen ja naiivi. Enemmän tuntuu, että sä olet siellä kotona sellainen hätävara, vakipimppa, etkä siksi että mies sua rakastaisi. Ymmärrätkös, mitä vanha 42-v. täti tarkoittaa? Sulla on vielä monta miesystävää edessä ja ovet auki, ei kannata olla miehelle vain pimppakaveri.
Ikänne, parisuhteen pituus, lapsia...? Kuulostaa kyllä siltä, että mies ei uskalla tehdä vain aloitetta eroon, mutta olisi muutoin siihen valmista kauraa. Ikävää kuultavaa tietysti, enkä minä voi sitä tietää, mutta aika vanhanaikaiset merkithän nuo ovat.
Nyt joko ryhdistäydyt ja hommaat omia menoja, ja jos mies ehdottaa iltaa kahdestaan, et välttämättä "ehdi", ehkä hän sitten huomaa ettei maailma pyörikään hänen napansa ympärillä, tai sitten teet rohkeasti aloitteen keskustelusta mahdollisesta erosta. =(
täysin samaa mieltä. Mies tuntuu olevan valmis eroamaan mutta ei jostain syystä uskalla ottaa asiaa esille. Pakenee sitten kotoa pois, joko tietoisesti tai tiedostamattaan.
Perhettä en alkaisi miehen kanssa perustamaan, ainakaan ennen kuin asia on ratkennut. Tai huomaat olevasi lasten kanssa aina kotona kun mies kulkee kavereidensa luona.
Muuta siitä erilleen ja ala sille vaan kaveriksi. Näette vähintään yhtä paljon. Tai muuta hissukseen pois ja katso, millon se huomaa sun puuttuvan =)