Nyt se sitten tapahtui, en voi enää istua housun nappi kiinni.
Kommentit (5)
nykyään kyllä löytyy jopa äitiyspillifarkkuja! Etsit vaan kunnon merkkejä (esim Mamalicious, Noppies). Mulle ei oo vielä kukaan huomauttanut et käyttäisin äitiyshousuja ku ei nää näytä sellasilta.
Ensiavuksi suosittelen omien housujen leventäjää eli joko Bellybelt tai sitten Carriwellin valmistama FlexiBelt.
ja millaisia housuja olet siellä nähnyt? Kyllä äitiyspillifarkkuja saa. Eri asia, jos haluat jotain strassikoristeisia Fiorella-farkkuja, niitö voi olla jo vaikeampi löytää.
Mulla tuli vatsaan ja nivusiin turvousta jo pienillä viikoilla, piti lla tarkka mitä päälleen panee.
niin voit pitää farkkujen nappia auki eikä kukaan huomaa mitään. Itse pärjäsin sillain niin pitkälle kunnes lonkat alkoivat levitä ja oli vain pakko luovuttaa.
ja millaisia housuja olet siellä nähnyt? Kyllä äitiyspillifarkkuja saa. Eri asia, jos haluat jotain strassikoristeisia Fiorella-farkkuja, niitö voi olla jo vaikeampi löytää.
Mulla tuli vatsaan ja nivusiin turvousta jo pienillä viikoilla, piti lla tarkka mitä päälleen panee.
Siis en ole vielä mitään oikein katsellut, sen verran vain mitä olen törmännyt johonkin H&M:n äitiyshousuihin niin aika mammamaisilta näyttävät. Ei tällä masulla kuitenkaan oikein vielä oikeita äitiyshousuja osteta, ne on kuitenkin tarkoitettu paljon isommalle mahalle...
Tuo vyö mistä joku kertoi kuulostaa hyvältä.
julkisesti käytettäviä housuja kuin kireitä farkkuja! Äitiyshousutkin on suunniteltu joillekin keski-ikäisille... Ääh :(