Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt lopetan ilmaisena lapsenvahtina toimimisen

Vierailija
12.03.2012 |

Olen kyllästynyt siihen, että minua pyydetään joka viikko kuskaamaan tai ottamaan kylään tokaluokkalaisen lapseni koulukavereita. Saimme kesällä vauvan, joten olen kyllä yleensä kotona. Syksyn ajan olen jelppinyt vanhempia erilaisilla palveluksilla, mutta vastapalveluksia ei ole herunut. Eli kun ensi kerran varaatte sitä sokerointiaikaa, niin ostakaa lapsenvahti vaikka MLL:stä.

Huh, helpotti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähtien sanot että teillä on menoa. Niin monta kertaa että pyytely loppuu.

Vierailija
2/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kaverit ovat täällä aina ja ei siitä mitään haittaa ole. Itse en tarvitse lapsenvahteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei mekään hoitoapua tarvita, mutta olisihan se kiva omankin lapsen päästä vaikka joskus edes kaverin luoksen sisään leikkimään - muutenkin kuin syntymäpäiville kerran vuodessa.

ap

Ja tätä vahtimisapua (tai "leikkiseuraa") tarjotaan esim viikonloppuisin, kun lapsen kaverin isällä on vaikka remonttihommia ja äiti tahtoisi lähteä vähän kaupoissa kiertelemään. Että kyseessä ei välttämättömyys, vaan mukavuus.

Samoin eräs äiti tarjosi 2-vuotiastaan hoitoon siksi aikaa, kun hän kävisi isomman kanssa erään lapsen kaverisynttäreillä. Kun olisi helpompaa siellä ilman pikkusiskoa. :o (En ottanut, muuten.)

Vierailija
4/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enka kadehdi. Terkkuja! Ja siukkis.

Vierailija
5/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tyttäreni parhaan kaverin vanhemmat on tolkullisia ja heidän kanssaan homma pelaa. Mutta muiden kanssa onkin vaikeaa ja samaa tuon kaverin vanhemmat ovat harmitelleet. Sen yhden kerran, kun tarvisi jeesiä takaisin, niin ei tipu... hyväksikäyttäjiä ja moukkia ne on suurin osa.

Vierailija
6/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin eräs äiti tarjosi 2-vuotiastaan hoitoon siksi aikaa, kun hän kävisi isomman kanssa erään lapsen kaverisynttäreillä. Kun olisi helpompaa siellä ilman pikkusiskoa. :o (En ottanut, muuten.)

Vierailija
7/7 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempien lasten synttäreillä (siis ikähaarukassa 1-4 vuotta)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme