Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira ei luota lapsen kaveriin

Vierailija
12.03.2012 |

Uskotteko, että koira pystyy jostain vaistoamaan lapsen erilaisuuden vaikka tämä käyttäytyisi moitteettomasti koiran kanssa? Aikuisen silmään lapsi ei poikkea ulkoisesti mitenkään muista ja käyttäytyy aina esimerkillisesti kavereiden kotona, mutta koulussa on pieni hirviö, johon kukaan ei täysillä luota. Sama lapsi on isosta lapsijoukosta ainoa, jota koira karttaa, ja ainoa jolle haukkuu. Tietääkseni lapsi ei ole koskaan kiusannut koiraa, ja koiran käytös ollut tuollaista jo ennen kuin me muut kuulimme ongelmista. Ei pelkää koiraa ja yrittää paijata siinä missä muutkin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi se on ongelma jos koira ei viihdy (?) tämän kaverin kanssa?

Minä en pidä koirista ja sen ne kai vaistoavat, koska eivät yleensä tule kiehnäämään jalkoihin.

Vierailija
2/2 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi se on ongelma jos koira ei viihdy (?) tämän kaverin kanssa?

Minä en pidä koirista ja sen ne kai vaistoavat, koska eivät yleensä tule kiehnäämään jalkoihin.

Ja se ei tietenkään ole ongelma, herättää vain aina ihmetystä ja itsekin olen asiaa pohtinut. Muitten lasten joukossa on hirveän mielellään, ja tämä lapsi itsekin haluaisi koiran seuraa ja toivoo, että se tykkäisi hänestä niin kuin muistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän