Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

All inclusive..kokemuksia?

Vierailija
12.03.2012 |

Mitkä hyödyt? Haitat? Millaiseen kohteeseen kannattaa ottaa? Onko ruoka varmasti tasokasta?

Haussa todellinen löhöloma äidille ja vesielämää lapselle ja isälle. Eurooppa kohteena. Matkamme ovat aiemmin suuntautuneet kauemmas eli ei oikeastaan kokemusta euroopasta lapsen kanssa. Lapsi on 9v.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolle porukalle oli näppärää ja olimme tarjottaviin tyytyväisiä.

Ainoa - oli venäläiset turistit. Sormilla sorkkivat ruokia ja maistelivat tykkäävätkö.

Ei enää Al.

Vierailija
22/26 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siellä monta ravintolaa missä sai syödä vai pitikö käyttää aina samaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oltu Gran Canarian Puerto Ricossa AI:lla. Ruoka oli hyvää aamusta iltaan ja joka päivä oli vaihtelua ( ei viikon aikana samoja ruokia). Ihan kelpo ratkaisu, varsinkin lasten kanssa helppo.

Kuitenkin aikuisena alkoi tympiä loppuviikosta mennä aina samaan ravintolaan. Ja AI sitoo loman viettoa, ei tule paljon lähdettyä retkille tai kauemmas, kun koko ajan takoo päässä että "lounas on silloin ja illallinen silloin". Lisäksi kylällä katsoin kaiholla kalaravintoloita ym. , että olisikohan tuolla hyvä ruoka ...?!?

Yhteenvetona: Jos hotelli on kaukana lomakeskuksesta ja aikomus vaan levätä, niin AI on hyvä valinta. Mutta jos hotelli on lähellä kylää/kaupunkia, jossa on ravintolatarjontaa, niin itse ainakin valitsen jatkossa mielummin itse ruokapaikkani joka päivä.

Vierailija
24/26 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulimme juuri all inclusive-lomalta kanarian saarilta ja oli todella hyvä juttu! Meillä on 1,5-vuotias lapsi ja tosi hyvin läydettiin jka aterialta hänelle sopivia ruokia. Oli ihanaa mennä joka päivä syömään valmiiksi katettuun pöytään, sen kummemmin asiaa miettimättä.

Lisäksi vieraassa paikassa minusta on hankalaa etsiä ruokapaikkaa, varsinkin nälkäisenä ja nälkäisen lapsen kanssa.

Sopii siis silloin, jos ei etsi mitään kulinaristisia nautintoja tai halua löytää makeita ruokapaikkoja ja kokeilla eksoottisia ruokia. Erityisesti suosittelen perheille joissa pieniä lapsia.

Hotelli kannattaa olla vähän "parempi", luulen näin, niin ruuatkin ovat monipuolisia ja herkullisia. Lisäksi luulen, että edullisimmissa all inclusive paikoissa on näitä juomiseen keskittyviä örveltäjiä, joita ei näkynyt hotellissamme ollenkaan. Tämä siis ehkä ainoa keksimäni huono puoli.

Toisaalta teillä on jo aika iso lapsi, joten varmasti löytyy hänelle mieleistä ruokaa monista ravintoloistakin, jos ette päädy ostamaan ruokia.

Itse olen aina halunnut vähintään aamiaisen hotellista, koska olen aamuäreä, kunnes saan ruokaa :D. kannattaa siis miettiä omia toiveita ja mieltymyksiä!

Vierailija
25/26 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rhodoksella semi-inclusive, hyvää ruokaa ja riittävästi. Todella helpotti matkailua lasten kanssa.

Turkissa all inclusive, ruoka ja juoma loppuivat joka pvä kesken ja joutui odottamaan että saa edes kerran maistaa.

Vierailija
26/26 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siellä monta ravintolaa missä sai syödä vai pitikö käyttää aina samaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä