Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elisa Viihde

Vierailija
11.03.2012 |

Älkää hyvät ihmiset retkahtako ottamaan Elisa Viihdettä!!! Mulla ollut nyt 1,5v. eikä ole mitään hyvää sanottavaa. Netti pätkii ja kuva se vasta pätkiikin, tallentaa mitä sattuu jos tallentaa ollenkaan, aivan ihanaa kun saattaa puolet ohjelmasta puuttua tms.

Tänäänkin olen jälleen yhden illan tapellut että saisin luvatun etätallenuksen toimimaan, eipä toimi, ei.

Olen soittanut tekniset tuet, asiakaspalvelut yms. lähettänyt viestiä, eipä niitä siellä kiinnosta toimiiko mulla vai ei kun joudun maksamaan joka tapauksessa.

Olin ihan uskomattoman typerä tehdessäni 2 vuoden sopimuksen, ei voi kuin nauraa omalle typeryydelleni.

Älkää haksahtako tähän paskaan! 40e kankkulan kaivoon!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallenteet ei toimi ja puolet ohjelmasta puuttuu. Pitää varmaan vaihtaa soneraan.

Elisa on paska ei todellakaan kannata ottaa riesakseen.

Vierailija
2/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku miten tämän saisi toimimaan? Tallennusta katsoessa jumittui täysin ja laitoin virrat pois laitteen virtanappulasta... Nyt ei mene enää päälle!! Ei laitteen virtanappulasta eikä kaukosäätimen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti toimii, tv pätkii ihan yhtä paljon kuin "normaalilla" digiboksilla, tallennukset toimii. Ei valittamista. Meillä ollut viihde kans n. 1,5 vuotta.

Vierailija
4/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ElisaViihde ollut tammikuun alusta ja kolmas digiboksi menossa ja toinen modeemi....

Nyt on kyllä näillä viimeisimmillä vehkeillä toiminut... välillä oli hetkiä että häiriöilmoitus lähti päivittäin....

Pitäkää puolenne ihmiset! jos vehkeet ei toimi, sopimuksen voi purkaa. Ilmoittakaa jokaisesta häiriöstä!!!

Vierailija
5/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku miten tämän saisi toimimaan? Tallennusta katsoessa jumittui täysin ja laitoin virrat pois laitteen virtanappulasta... Nyt ei mene enää päälle!! Ei laitteen virtanappulasta eikä kaukosäätimen.

Johto pois seinästä :D... näin Elisa viihde korjataan!

Vierailija
6/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pelkäsinkin... En nimittäin mahdu tonne missä se johto on! :D

Kiitos kuitenkin :)

Vierailija
7/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikani minäkin siirtelin kunnes hommasin jatkojohdon jossa on katkaisija ja tämä katkaisija on sit kätevästi saatavilla :D

Mutta näin oli helpoin "korjailla" ElisaViihdettä...

Sitä pelkäsinkin... En nimittäin mahdu tonne missä se johto on! :D Kiitos kuitenkin :)

Vierailija
8/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä ole ollut mitään ongelmaa ton Elisa Viihteen kanssa :O

Olen kuullut paljonkin näitä juttuja, että ei toimi, mutta meillä on aina toiminut moitteettomasti.

Meillä on ollut Elisa Viihden ihan siitä alusta asti kun ne tuli, eli noin 2,5v. nyt.

Ainoa mikä tässä Elisa Viihteessä harmittaa on, ettei maksukanavilta voi tallentaa mitään. Meinasinkin, että olisin vaihtanut Soneraan sen takia, mutta meille ei käy tänne Sonera. Pöh.

Vierailija
9/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallenukset aina menneet ajalleen. Etätallenuksia en tosin ole edes opetellut. Ja tilaa on boksissa. Netti pätkii ihan satunnaisesti ehkä max kerran kuussa hetken vaikka melkein aina illalla kaksi tietokonetta ja telkkari samaan aikaa käytössä. joskus boksi jumittaa niin johdon irrotus auttaa. Ja hei haloo, sen johon voi irrottaa siitä boksin takareunasta ilman huonekalujen siirtelyä.

Vierailija
10/14 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan hyvin on pelittänyt. Pari kertaa on netti katkennut illalla, mutta vika on korjaantunut itsestään. Kaikki tallenteet menee niinku pitää ja etänä niitä on helppo operoida. Ainoa ongelma on videoiden katseluohjelman lataaminen Macille. Ei onnistu sitten niin millään. IPadillä toimii hyvin.

Vierailija
11/14 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaina 13.8.2020 lakkasi Elisa Viihde toimimasta, nyt on jo neljäs päivä lappua luukulla! Korjausohje on niin vaivalloinen, että harva viitsii siihen ryhtyä. Tekstareita lähetellään ja korjausta lupaillaan, mutta valmista ei tule. Muutenkin häiriöitä on liikaa. Rahat takaisin!

Vierailija
12/14 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

virtapiuha irti

virtanappi pohjaan (N7800 sivussa vasemmalla, lukee RESET)

virtapiuha takaisin

päästä virtanappi irti kun vihreä valo vilkkuu - boksi aloittaa ohjelmistopäivityksen

Onko toi nyt muka liian vaivalloinen tehtävä? No voithan sä odottaa sitten sitä korjausta, jos olet niin laiska.h

Vierailija
13/14 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole laiska, vaan luin keskusteluja elisan palstalla (S24 on ihan mahdoton käyttää nykyään, joten sieltä en lukenut). Tuntuu, että voipi saada lisää ongelmia jos jotain meneekin pieleen itse säätäessä. Ja katson myös, että tåssä korkeassa mummoiässä jos tilaan jotain, ja maksan sen toimimisesta, minun ei tarvitse itse niitä korjailla ja asennella. Hinta on kuitenkin aika kova kun muuttaessani menetin vuokrafirman edun Viihteen halvemmasta hinnasta.

Läppäri vetelee viimeisiään, no on se ollut jo varmaan 5 vuotta. Nyt sitten tää Elisan monta päivää jatkunut sähellys! Ainakin on huomannut, ettei telkasta tule YHTÄÄN mitään katsottavaa, jos ei voi katsoa tallennuksiaan. Lienee määräaikainen tuo minun Viihteen sopimus. Kunhan se on loppunut, sanon irti ja ostan uuden telkan, jossa on digiboksi. Minun telkkani on sentäään palvellut monta vuotta ilman ongelmia. Sony!

Joku tulee viisastelemaan, että sittenhän et voi tallentaa. En niin, ja se lienee hyvä hyväksyä kun ikää tulee ja kaikkeen ei ole varaa. 

Vierailija
14/14 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkuhupaisaa, nyt kun ei pysty hyppäämään mainostenkaan yli,  tuli juuri kaksikin Elisan mainosta! Laittakaa ne mainosrahat sinne tekniikan puolelle, vaihtakaa porukkaa vaikka!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä