Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon vaimolla on mielestäsi ns. oikeus lihoa hääpäivästä niin, että miehen

Vierailija
11.03.2012 |

kuuluu siitä huolimatta pitää viehättävänä?TAi ainakin rakastaa, kyllähän sairaus, halvaantuminen, vanheneminen kaikki rupsauttaa ja rakkauden tulisi säilyä, mutta puhun nyt nuoren terveen naisen lihomisesta, jos vauvatkin on jo tehty vuosia sitten, mutta kilot pysyy tai peräti lisääntyy...

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muista sit punnituttaa vaimos aina alasti, ettei pääse mitään vilppiä tapahtumaan. Hommaat sille sitten vaikka jonkun mahataudin, jos ei kilot rupee kariseen, tai vaikka syömishäiriön ja masennuksen, niin viimestään sitten laihtuu silmää kestäväksi.

Vierailija
2/38 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sanoa, että miehen "kuuluu" pitää viehättävänä, jos lihoisin esim. 10 kiloa niin oma mieheni ei varmaan pitäisi enää yhtä viehättävänä, joku toinen mies taas ei edes huomaisi koko asiaa. Olisi toki kivempi olla sellaisen miehen kanssa, jolle oma lihominen sun muut muutokset eivät olisi mikään turn off, mutta ei toisenlaistakaan miestä voi pakottaa pitämään kauniina sellaista, mitä se ei pidä. Että siis vaikka kaikki olisivat sitä mieltä, että raja on 15 kiloa, niin ei se sen miehen käsitystä mihinkään muuta. Monet miehet muuten jättää naisen kun se sairastuu, että ei ne silloinkaan ajattele, että kyllähän mun KUULUISI rakastaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos mä lihon yli 4kg, niin en saa avioerossa mitään, menetän lasten huoltajuuden ja mulla on velvollisuus etsiä sille uus laiha vaimo ja lapsille uus kelvollinen äiti.

Vierailija
4/38 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai pitääkö vaimon vielä pitää viehättävänä miestä jolla ei seiso???

Eli jos rakkaus on kiloista kiinni paras sanoa se ennen papin aamenta tai yhteen muuttamista ja se osapuoli joka asian hyväksyy pysyköön sitten mitoissa jotka on määrätty ja ymmärräköön että aidosta rakkaudesta ei ole kysymys.

Vierailija
5/38 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen +-10 kiloa, entä jos puoliso on naimisiin mennessä sellainen ruipelo, että toivoisi saavan vähän jotakin luiden ympärille niin kuinka nopeasti tämän olisi tapahduttava? Säst dingelebaudit pliis.

Vierailija
6/38 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä paljonko se mies kehittää itselleen kaljamahaa. Samassa suhteessa vaikka kilo vs. cm. :)

Vierailija
7/38 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että pysyy normaali painoisena, ylimäräinen on epäterveellistä.

Vierailija
8/38 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mietitään hääpäivää? Jos häät on olleet ja lapsia saatu niin ei silloin enää olla nuoria?

Mikä on oikea paino vaikkapa miehellä?

Jos mies painaa 20 vuotiaana 64 kg niin tuleeko hänen iän myötä 40 vuotiaana saada olla normaalipainoinen 85 kg vai meneekö raja lievässä ylipainossa 95 kg?

"mutta puhun nyt nuoren terveen naisen lihomisesta, jos vauvatkin on jo tehty vuosia sitten, "

Vierailija
9/38 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä tuo painoasia on niin että saan olla lihava ja saan olla hoikka, kunhan kummassakaan ei mennä liiallisuuksiin. Painoni ei vaikuta mieheni tunteisiin muutoin kuin että hän olisi hyvin huolissaan terveydestäni jos olisin liian laiha tai liian lihava.

Vierailija
10/38 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuen lähtöpainosta. Loput alkaa oleen sairautta tai välinpitämättömyyttä. Ei aina pidä ajatella että 'miestään kohti', vaan myös oma terveys olisi ihan kiva olla siinä samalla linjalla.

Yleensähän se juuri pakkaa olemaan sitä kilojen lisääntymistä, ja ne nimenomaan on vuosien saatossa koronkorkoa.

Vierailija
11/38 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennessämme naimisiin 15 vuotta sitten olin itse 165 cm / 53 kg ja tänä päivänä, kahden lapsen äitinä painan 52 kg. Mies oli naimisiin mennessämme 180 cm / 72 kg ja tänä päivänä hän painaa 110 kg.

Hän ei halua luopua raskaista ja rasvaisista liha-peruna-painotteisista aterioista eikä oluesta ruokajuomana (alkoholisti hän ei ole) koska on sitä mieltä että mieluummin nautinnollinen ja lyhyt elämä kuin askeettinen ja pitkä. Mielestäni oma mieheni on oiva esimerkki siitä miksi miehet oikeasti elävät lyhyemmän aikaa kuin naiset :(

Vierailija
12/38 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennessämme naimisiin 15 vuotta sitten olin itse 165 cm / 53 kg ja tänä päivänä, kahden lapsen äitinä painan 52 kg. Mies oli naimisiin mennessämme 180 cm / 72 kg ja tänä päivänä hän painaa 110 kg. Hän ei halua luopua raskaista ja rasvaisista liha-peruna-painotteisista aterioista eikä oluesta ruokajuomana (alkoholisti hän ei ole) koska on sitä mieltä että mieluummin nautinnollinen ja lyhyt elämä kuin askeettinen ja pitkä. Mielestäni oma mieheni on oiva esimerkki siitä miksi miehet oikeasti elävät lyhyemmän aikaa kuin naiset :(

on se oikeesti geeneissä ja luonteessa oleva seikkailunhalu, josta seuraa osumaa ja kuolemaa. Siksi luontokin on sen tuumannut, että 49/51 on ihan ok suhde.

Kyllähän sen näkee jos miehet rakentaa, kaataa puita ja testaa eri laitteita, niin jossain vaiheessa ennen miestä alkaa äitiä jännittää lapsen puolesta.

Vierailija
13/38 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennessämme naimisiin 15 vuotta sitten olin itse 165 cm / 53 kg ja tänä päivänä, kahden lapsen äitinä painan 52 kg. Mies oli naimisiin mennessämme 180 cm / 72 kg ja tänä päivänä hän painaa 110 kg. Hän ei halua luopua raskaista ja rasvaisista liha-peruna-painotteisista aterioista eikä oluesta ruokajuomana (alkoholisti hän ei ole) koska on sitä mieltä että mieluummin nautinnollinen ja lyhyt elämä kuin askeettinen ja pitkä. Mielestäni oma mieheni on oiva esimerkki siitä miksi miehet oikeasti elävät lyhyemmän aikaa kuin naiset :(

on se oikeesti geeneissä ja luonteessa oleva seikkailunhalu, josta seuraa osumaa ja kuolemaa. Siksi luontokin on sen tuumannut, että 49/51 on ihan ok suhde. Kyllähän sen näkee jos miehet rakentaa, kaataa puita ja testaa eri laitteita, niin jossain vaiheessa ennen miestä alkaa äitiä jännittää lapsen puolesta.

jossa lapset leikki lumikasassa. Ei ole kuulunut siitä sen koommin, toivottavasti kaikki on hyvin. Tyypillinen miestouhu, jossa yleensä kaikki päättyy hyvin vaikka äiti panikoi.

Edellinen lopettaa.

Vierailija
14/38 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupsahda rauhassa rakkaani mun...

Joo, jokainen meistä rupsahtaa, ja hui, voi jopa lihota! Ikääntyminen muuttaa aineenvaihduntaa, ja kiloja saattaa kertyä ihan huomaamatta ja vahingossa. Eihän se kivaa ole, ei niiden kilojen kantajallekaan.

Mutta jos rakkaus, avioliitto ja yhdessä olo on painosta kiinni, niin herää kysymys, mihin silloin on rakastuttu? vai onko rakkautta koskaan ollutkaan?

Ja sama pätee muuten toisin päin... harvemmin mieskään pysyy samanlaisena uroksena kuin nuorena ;) Olen itse hoitoalalla, eikä meillä vaan ole yhtään timmiä urosta täällä hoidettavana :D (valtaosa potilaista eläkeiässä olevia)

Vierailija
15/38 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taapertamassa. Kuin muumiota.

Vierailija
16/38 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se oikeesti geeneissä ja luonteessa oleva seikkailunhalu, josta seuraa osumaa ja kuolemaa. Siksi luontokin on sen tuumannut, että 49/51 on ihan ok suhde. Kyllähän sen näkee jos miehet rakentaa, kaataa puita ja testaa eri laitteita, niin jossain vaiheessa ennen miestä alkaa äitiä jännittää lapsen puolesta.

jossa lapset leikki lumikasassa. Ei ole kuulunut siitä sen koommin, toivottavasti kaikki on hyvin. Tyypillinen miestouhu, jossa yleensä kaikki päättyy hyvin vaikka äiti panikoi.

Edellinen lopettaa.

Myös rattijuoppous on tuota samaa "antaa-mennä-miestouhua" -rattijuopoista suurin osa on miehiä.

Vierailija
17/38 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset on niin vajavaisia, että niiden rakkauskin on vajavaista, ja siihen toden totta usein vaikuttaa puolison sairastuminen, ulkonäön muuttuminen (radikaalisti), vanheneminen jne, eikä vain se, miten mahtava persoona toinen on.

Vierailija
18/38 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset 6 v pysyin samassa painossa, sitten sairastuin ja sekä sairaus että lääkkeet toivat painoa lisää. Suren muutosta enemmän itse, ihan vain turhamaisuuttani, kuin mieheni, jolla asenne on se, että eihän tuolle mitään voi. Hän pitää minua ihan yhtä viehättävänä edelleen, itselläni se on työn takana. Haaveilen vielä entisiin mittoihin pääsystä, vaikka se on jokseenkin mahdotonta koska en voi jättää lääkkeitä pois. Salaa toivon, että sairauteeni keksittäisiin joku ihan uusi lääke jolla ei olisi tällaisia sivuvaikutuksia.

Silti pääosin nautin elämästäni ihan onnellisena, mutta aina joskus vaatekaupoissa tms. tulee turhautuminen kun en jotenkin vieläkään tunnista muuttunutta kehoani vaikka olen ollut sen "vanki" jo kohta 8 vuotta. Arjessa olen silti ihan sama ihminen kuin ennenkin, joten ulkonäön muutoksesta huolimatta miehelläni on ihan sama vaimo kuin ennenkin.

Vierailija
19/38 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rattijuoppous ei ole miestouhua mitä tarkoitin, toivottavasti ymmärsit.

Miestouhua on se poikien kanssa omenapuun oksien sahaaminen, autokatoksen rakentaminen, katon korjaaminen, lennokin tekeminen.

Yhdessä oleminen :)

Vierailija
20/38 |
12.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on kuitenkin se että jos antaa itsensä rupsahtaa fyysisesti ja psyykkisesti voi olla että suhde kärsii. Kiusaus katsella hoikempia ja nuorempia lisääntyy. Oikeuttahan tällaiseen käytökseen ei tietysti ole.puolisoa tulee rakastaa ja kunnioittaa kiloista huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi