Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
jälkiehkäisy
11.03.2012 |
olin eilen iltapäivällä neljän aikaan yhdynnässä, jonka aikana kondomi oli rikkoitunut. apteekki aukesi vasta tänään yhdeltätoista, joten olen ottanut jälkiehkäisypillerin 16 tuntia yhdynnän jälkeen. nappi pysyi sisällä, vaikka vähän oksettikin. mitäs nyt? onko ihan oikeasti realistinen pelko, että saatan olla raskaana? pillerihän ei keskeytä raskautta, jos se on ehtinyt jo tapahtua, mutta ehkäisee melko(?) varmasti raskauden alkamisen pillerin ottamisen jälkeen. kokemuksia ?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Joo mulla kans tällänen kokemus. Otin korsun hajottua seuraavana päivänä 12 tunnin päästä siitä jälkiehkäsyn. Kauhee väsymys tuli siitä. Mut sit sinä samana iltana kortsu hajos uudestaan kun otin pillerin. No en voinu ottaa uutta kun kahta jälkiehkäsy pilleriä ei suositella otettavaks saman kierron aikana. No sit 5 päivän päästä tuli 4 päivää kestävä tyhjennysvuoto. Ja nyt siitä on melkein neljä viikkoa ja oottelen menkkoja kun ne on 5 päivää myöhässä. Jos ei kohta tuu käyn hakee raskaustestin. Kuulema hyvin epätodennäköistä et oisin raskaana koska yhdynnät tapahtu päivä/kaks päivää menkkojen jälkeen. Minkälaisia teidän muitten kokemukset on ja osaatteko auttaa mitä pitäs tehdä. Oon vasta 16 vuotias joten lapsi ei ois vielä kiva.... Pilleri jonka otin oli siis tää norlevo.