Onko sinulla kaunis koti?
oletko siihe tyytyväinen? mitä haluaisit muuttaa?
itse olen tyytyväinen, mutta tämä on vain vähän turhan pieni asunto! mites te? :)
Kommentit (8)
En ole tyytyväinen, remonttia odotellessa. Tilaa sen sijaan on tarpeeksi - pitänee olla sitten iloinen siitä!
Meillä on hirveän tyhjää. Muutimme tähän asuntoon viime elokuussa, ja vieläkin on keskeneräistä, eikä tilanne tule muuttumaan koska todennäköisesti muutamme taas syksyllä. Esimerkiksi seinät ovat täysin tyhjät lukuunottamatta kahta taulua, keittiössä ei ole vieläkään kattolamppua... Oikeastaan kaikki sisustuselementit puuttuvat, täällä on vain tarpeelliset asiat.
Sinänsä tämä on asuntona kiva, ihanat tumman puun väriset lattiat. Seinät ovat vähän kuluneet kun kämppä on kuitenkin aika vanha, ei ole sellaista siistin ja uuden näköistä. Vessan haluaisin uudistaa, siellä on kamala vanhanaikainen pönttö, istuma-amme ja muutenkin tuntuu että siellä on aina likaista vaikka kuinka jynssäisi.
Asun vuokralla ja kämppä on sellainen kuin on. Kuitenkin mahtavalla paikalla rannan läheisyydessä.
Mitään turhaa tavaraa minulla ei ole enkä aio hankkiakkaan.
T. furnishyourwalls.blogspot.com
Kotimme on riittävän tilava, viihtyisä ja kodikas, mutta ei sillä tavalla kaunis kuin toivoisin. Ehkä sitten kun lapset ovat isompia ja ostamme uuden sohvakaluston...
onnekkaita, saa sitä varmaan ajan kanssa laitettua oman näköisekseen, ei tarvitse niin paljon luopua tavaroista/olla ostamatta kun ei ole tilaa (kuten mulla on nyt) entä seuraatteko sisustusohjelmia ja poimitte niistä jotain, vai luotatteko omaan intuitioon?
-ap
Isompi on tarpeen kun kolmas lapsi syntyi, vaan tällä hetkellä sellainen on vielä haave. Onko meillä kaunista, sehän on makuasia. Uusimme tosin viime syksynä paljon huonekaluja, mm. keittiiöön uusi ruokaryhmä, sohva vaihtui, tv:t siirtyi kierrätykseen ja uudet seinille, samoin vanhin lapsi sai uuden sängyn, mattoja, verhot jne.
Mutta koska on pari pientä, ei tämä asunto pysy kovinkaan siistinä tällä hetkellä joten paikat on aina vähän hujan hajan.
mutta tavaraa on ihan liian paljon pikkukolmioon. Lähinnä siis neliöitä tarvittaisiin lisää, mutta Helsingissä se on helpommin sanottu kuin tehty etenkin näin, kun olen hoitovapaalla. Sitten kun palaan töihin, niin on aika vaihtaa isompaan.