Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas riitaa seksistä.

Vierailija
10.03.2012 |

Meillä on ollut hiljaista seksin saralla jo vähän aikaa ja tämä johtuu nimen omaan minun onnettomista haluista. Puhuttiin miehen kanssa asiasta ja minä lupasin seksiä 2-3 kertaa viikossa, koska asia selvästi miestä vaivasi. Nyt parin kuukauden aikana tavoite onkin toteutunut. Tänään mies kysyi, että olisiko mahdollista? Sanoin, että ei jaksaisi, kun on flunssa päällä. No mies sitten otti ja suuttui! Tätäkö tämä nyt sitten tästä eteenpäin on, että minä en saa kieltäytyä ilman että ruvetaan painostamaan!?

Ja mies siis saa suu/käsihoitoa aina kun haluaa. En enää tiedä mitenpäin olla...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis, että sinä tienaat vähemmän jne. mutta kaikki menee puoliksi vaikka teillä on yhteisiä lapsia. Vai maksatko vielä enemmän kuluista?

Vierailija
2/14 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ulkopuolisen näkökanta asiaan, sitä on vaikea itse nähdä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei kunnioita lainkaan ihmisenä. Et ole miehelle mitään muuta kuin panoa varten, jos noin käyttäytyy.

Minä vaatisin vastaavasti sitä, että hän siivoaa neljä kertaa viikossa koko kodin. Jos mies saa seksiä halutessaan, on minulla oikeus puhtaaseen kotiin niin halutessani.

Vierailija
4/14 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ok, jos se sinulle käy, että hoitelet hänet. Mutta kyllä sinulla on oikeus kieltäytyä ilman, että ukko siitä möksähtää.

minä en tuohon alkais. Jos minä en halua niin ukko on ilman tai hoitaa itse itsensä. tätä on ollut kun lapset oli ihan pieniä. joskus kyllä sitte "pakotin" itseni haluamaan ja olihan se ihan kivaa ;)

Mutta varsinkin flunssaisena ja väsyneenä saa kieltäytyä ihan rauhassa.

Vierailija
5/14 |
10.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää yksipuolisesti vasten omaa tahtoa tarjota seksipalveluita. 1 krt/kk yksipuolista palvelua menis vielä ihan rakkauden ja parisuhteen parantamisen piikkiin.

Vierailija
6/14 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäytyäkin voi niin monin eritavoin...

Ei aina tarvi olla aktiivinen osapuolikaan.

Seksi on tärkeää seksuaaliselle ihmiselle,

jos ei kiihota, kannattaa miettiä suhdetta sitten mikä mättää.

Vierailija
7/14 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kumppanilla pitää sen verran empatiakykyä olla, että tajuaa asian. Ja ehkä voisit jotenkin ilmaista miehelle, että seksin tapahtumiseksi tarvitaan esileikkiä ja hellittelyjä, että sullakin olisi kivaa. Ei ihme, että jos sua ei huvita, jos miehellä vain tapana kysyä asiasta.

Vierailija
8/14 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen se, että tottakai sinulla on oikeus kieltäytyä siitä seksistä oli syy mikä tahansa, vaikkapa sairastaminen, tai ettei nyt vain jaksa tai huvita. ja toinen taas se, että kyse oli yksittäisestä kerrasta, eli välttämättähän tuosta ei loppujen lopuksi mitään ongelmaa tulekaan. etenkin, jos sovitte riidan. keskustelette asiasta ihan rauhassa, kerrot oman kantasi ja kysyt miksi mies suuttui. ysehän voi olla ihan vaikka loukatusta itsetunnosta

Vierailija
9/14 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen aika aktiivinen. Seksiä oli entisen vaimon halujen mukaan kerran n.2:ssa viikossa. Kyllähän sitä useamman vuoden jaksoin kunnes pakkasin kamppeeni ja läksin. Kovasti vaimo väitti rakastavansa mutta itse en ainakaan mitään konkreettista huomannut. Ehkäpä kohde olikin joku muu?

Mutta kyllä tuon määrän pitäisi miehellesi riittää.

Vierailija
10/14 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnin esileikkiä. Munakello ajastamaan (hyvä nimi tässä tapauksessa moiselle vekottimelle) ja yhdyntä alkaa vasta sitten, kun tunti kulunut. Suuhoito sinun puoleltasi loppuu samantien, koska miehen on tästä eteenpäin tarkoitus tyydyttää sinut, ei sinun häntä. Lopputulos on miehen kannalta sama kuin ennenkin eli hän saa seksiä, siksi hänellä ei ole oikeutta valittaa. Mutta joutuupa vähän näkemään vaivaa sen eteen.

Lopputuloksena teillä on sängyssä huomattavasti nautinnollisempaa kuin nyt eli molemmat voittavat.

Vierailija
11/14 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnin esileikkiä. Munakello ajastamaan (hyvä nimi tässä tapauksessa moiselle vekottimelle) ja yhdyntä alkaa vasta sitten, kun tunti kulunut. Suuhoito sinun puoleltasi loppuu samantien, koska miehen on tästä eteenpäin tarkoitus tyydyttää sinut, ei sinun häntä. Lopputulos on miehen kannalta sama kuin ennenkin eli hän saa seksiä, siksi hänellä ei ole oikeutta valittaa. Mutta joutuupa vähän näkemään vaivaa sen eteen.

Lopputuloksena teillä on sängyssä huomattavasti nautinnollisempaa kuin nyt eli molemmat voittavat.

Meillä mies valitti aina, ettei saa tarpeeksi seksiä. No, vuosia meni niin, että annoin aina kun mies halusi eli nuorempana kerran päivässä, miehen vanhetessa joka toinen päivä.

Kun lopulta tulin siihen tulokseen, että miksi minun pitää tyydyttää mieheni, mutta hänen ei tarvitse tehdä MITÄÄN minun nautintoni eteen, niin aloin vaatia itselleni nautinnollista seksiä. Tämä tuli siis kuvioihin vasta yli 20 v tapaamisestamme. (eli pitkään jaksoin tyydyttää mieheni ennen kuin tuli kyllästyminen yksipuoliseen seksiin)

Nyt, kun mies tietää, että hänen täytyy tyydyttää myös minut, seksiä on korkeintaan kerran viikossa. Ja ihan sen takia, ettei mies halua enempää. (koska joutuu näkemään vaivaa asian takia)

Olen todella tyytyväinen! Ihanaa, ettei ole seksiä koko ajan!

Vierailija
12/14 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole toki normaalia suuttua, jos vaimo ei halua kipeänä seksiä. Miehesikin varmasti ymmärtää asian, mutta ne tunteet kumpuavat jostain muusta.

Jos teillä on ollut hiljaista jo vähän aikaa ja nyt olette asiasta puhuneet ja ns. korjanneet tilannetta niin siihen menee aikaa että kaikki on oikeasti ok. Jos on tullut aikaisemmin monta kertaa torjutuksi niin helposti ne tunteet tulevat yksittäisissä tilanteissa pintaan vaikka asiat olisivat menneetkin parempaan suuntaan. Kärsivällisyyttä kummallekin.

Vierailija
13/14 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa on normaalia ettei aina haluta. Ja jos tässä ketjussa nro 8 mussutti että parisuhteessa joku mättää jos ei 2-3 kertaa viikossa pane niin saattaa itse löytää itsensä haluttomana, silloin tajuaa että se on normaalia ettei tahdo.

Ihan kuule, ei ole minun väittämä vaan ihan tunnettu: halut ei aina kohtaa ja se vaan pitää hyväksyä.

Vierailija
14/14 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos pelkästään miehesi takia jopa 2-3 kertaa viikossa sekstailette, panostat mielestäni todella vahvasti suhteeseenne. Välillä kun on syytä osata vaan antaa - enkä tarkoita tällä pelkkää seksiä, vaan sitä, että suhde ei voi perustua pelkästään sille mitä itse siitä saa; hyvä suhde rakentuu vapaaehtoisuudelle ja sille, että osaa välillä asettaa kumppaninsa tarpeet omiensa edelle.

Toivottavasti miehesi osaa vastavuoroisesti tehdä niitä asioita, jotka eivät ole hänelle niin tärkeitä kuin sinulle.

Olen omassa suhteessani hyväksynyt tilanteen, jossa seksiä on kerran kuussa, mutta tuntuu kyllä kurjalta, kun se yksikin kerta taitaa olla miehelle liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi