Kuinka kauan heräämössä ollaan hätäsektion jälkeen?
Kommentit (8)
Eivät lääkäritkään jumalia ole, mutta miksi massiivinen verenvuoto huomattiin vasta osastolla?
Isä menee vauvan kanssa etukäteen osastolle huoneeseensa.
lääkäri sitä harvoin huomaa..hoitajat valvoo potilaita. lapsivuodeosastoilla on muutama yöhoitaja ja toistakymmentä äitiä ja lasta..
nelisen tuntia, joten luulisi että vaikeassa leikkauksessa menisi pidempään.
mulle on tehty 3 sektioo ja ekalla/tokalla kerralla pääsin 2h pois kun kaikki oli normaalia.... siis siirryin osastolle mutta kolmannella kerralla menikin sitten 6h ja sittenkin mietittiin että osastolle vai teholle..... mutta onneksi osastolle pääsin.... normaali aika taitaa olla 2h jos kaikki ok....
revennyt, massiivisesti vuotava kohdunkaula kurottiin leikkauksella välittömästi synnytyksen jälkeen. Olin heräämössä 7h. Eiköhän se aika riipu kunnosta ja miten on leikkaus mennyt.
ja nukuin siellä muistaakseni aamuun saakka. Eihän siinä nyt montaa tuntia tullut nukuttua, kun muistaakseni ennen kahdeksaa jo kiikuttivat omaan huoneeseen aamupalalle yms.. sairaalasängyn kanssa tehtiin kieppi vastasyntyneiden teho-osastolta minne pikkuisemme joutui ja siellä näin sitten vielä kunnolla hänet ennenkuin vietiin huoneeseen. Itse olin osastolla viisi päivää - sain luvan lähteä kun tulehdusarvoni olivat laskeneet ja oloni parantunut. Vauva jäi vielä muutamaksi päiväksi.. oli se vaan aikaa se. Onneksi asuimme melkein sairaalan vieressä niin olimme kaiket päivät vauvamme luona hoitamassa ja syöttämässä häntä.
elintoiminnot kunnossa eikä poikkeavaa voinnissa..mitään aikasääntöä asiasta ei ole